Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Webmaster Jaap Site Admin

|
Geplaatst: Za Apr 03, 2004 7:22 pm Onderwerp: Waarom dit subforum |
|
|
Na aanleiding van verschillende voorstellen heb ik een stembus gemaakt (zie hier) en daaruit bleek dat er behoefte was aan een nieuw 'subforum' waarin iedereen een eigen topic kan openen en zichzelf kan voorstellen. Bij deze dus!
Open dus een topic, en stel je zelf voor, Post er foto's in en stel vragen in een topic van wie je iets wilt weten. Op deze manier weten we wie de (vaste) bezoekers zijn! Ben benieuwd!! _________________ Homo Sapiens non urinat in ventum...
Laatst aangepast door Webmaster Jaap op Di Dec 28, 2004 8:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt
|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Apr 04, 2004 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
Ik merk wel op dat er heel veel 'off-topic' geluld wordt. Dus niet teveel 'nutteloze' vragen stellen, maar gewoon echt iets waar je iets aan hebt (zoals leeftijd, sport etc)...
Anders is de overzichtelijkheid ook weer weg... Want zo moet je nog 3 pagina's bladeren om aan de echte info te komen!! Dus aub een beetje nuttige posts...  _________________ Homo Sapiens non urinat in ventum...
|
|
Naar boven |
|
 |
Yello Optimaat

|
Geplaatst: Zo Apr 04, 2004 8:10 pm Onderwerp: |
|
|
Dus geen leuke vragen meer?
Dat is nou juist het leuke! _________________ So you see we are all men of our word really... except for Elizabeth, who is, in fact, a woman.
|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Apr 04, 2004 8:12 pm Onderwerp: |
|
|
Yello schreef: | Dus geen leuke vragen meer?
Dat is nou juist het leuke! |
Er is een verschil tussen leuke en nutteloze vragen... Als het een vraag/antwoord-topic wordt, dan is de 'doelstelling' (overzichtelijkheid) weg... dusja... Je mag vragen stellen, want logisch is, want daarvoor is het opgezet, maar wel een beetje nuttig, en niet bij iedereen dezelfde! Je kan toch wel een beetje 'echte vragen' bedenken ! _________________ Homo Sapiens non urinat in ventum...
|
|
Naar boven |
|
 |
markiep Centurion
|
Geplaatst: Zo Apr 04, 2004 8:14 pm Onderwerp: |
|
|
Webmaster Jaap schreef: | Yello schreef: | Dus geen leuke vragen meer?
Er is een verschil tussen leuke en nutteloze vragen... Als het een vraag/antwoord-topic wordt, dan is de 'doelstelling' (overzichtelijkheid) weg... dusja... Je mag vragen stellen, want logisch is, want daarvoor is het opgezet, maar wel een beetje nuttig, en niet bij iedereen dezelfde! Je kan toch wel een beetje 'echte vragen' bedenken ! |
effe rustig he, tis weekend!!  _________________ Thalia vindt me net niet raar.
en ik ben lui
"ja je bent geweldig"
- Rana
|
|
Naar boven |
|
 |
Kliekie Centurion
|
Geplaatst: Zo Apr 04, 2004 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
markiep schreef: | Webmaster Jaap schreef: | Yello schreef: | Dus geen leuke vragen meer?
Er is een verschil tussen leuke en nutteloze vragen... Als het een vraag/antwoord-topic wordt, dan is de 'doelstelling' (overzichtelijkheid) weg... dusja... Je mag vragen stellen, want logisch is, want daarvoor is het opgezet, maar wel een beetje nuttig, en niet bij iedereen dezelfde! Je kan toch wel een beetje 'echte vragen' bedenken ! |
effe rustig he, tis weekend!!  |
Inderdaad
Maar alle antwoorden op de vragen kunnen we eventueel ook steeds in eerste post stoppen, als TS. Dus dan staan alle antwoorden in een post, waar het uiteindelijk om draait. En de vragen staan allemaal onder elkaar. Is dat dan overzichtelijekr of stel ik nu iets heel sdoms voor? (ben niet heel helder vandaag)
|
|
Naar boven |
|
 |
markiep Centurion
|
Geplaatst: Zo Apr 04, 2004 8:20 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ga dat niet zelf typen , heb wel wat beters te doen....  _________________ Thalia vindt me net niet raar.
en ik ben lui
"ja je bent geweldig"
- Rana
|
|
Naar boven |
|
 |
DJ JB Columna Fori

|
Geplaatst: Zo Jun 27, 2004 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
t kan aan mij liggen, maar de mogelijkheid voor sub-fora komt pas in phpBB 3.
Indeling:
Board
|-Categorie 1
| |-Forum 1
| | |-subforum 1
| | --subforum 2
| |
| |-Forum 2
| --Forum 3
|
--Categorie 2
| |-Forum 4
| | |-subforum 3
| | --subforum 4
| |
| |-Forum 5
| --Forum 6
Nja, jullie snappen t idee wel
Dus: correctie: geen subforum, maar forum (ja k heb vandaag een komma-n**k dag ) _________________ Zoals het spreekwoord luidt: "Nee heb je, en ja kun je vergeten!"
|
|
Naar boven |
|
 |
Nieni Forum-Caesar

|
Geplaatst: Zo Jun 27, 2004 9:28 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is echt... Mierengeneuk. Waar je je druk om kunt maken, zeg... En ik blijf lekker subforum zeggen. _________________ Verba volant, scripta manent
|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jun 27, 2004 9:47 pm Onderwerp: |
|
|
Citaat Theo Maassen: het introduceert me niets !
Maar het klopt, je hebt gelijk... _________________ Homo Sapiens non urinat in ventum...
|
|
Naar boven |
|
 |
Sunshine * Patroklos

Geregistreerd op: 23-5-2006 Berichten: 12 Woonplaats: the place to be 8)
|
Geplaatst: Do Aug 10, 2006 10:17 pm Onderwerp: |
|
|
doeeeei met jullie gezeik alleen maar veel te serieus  _________________ God Damn. you RÓCK.
|
|
Naar boven |
|
 |
maxx Patroklos
|
Geplaatst: Di Jan 16, 2007 8:19 pm Onderwerp: |
|
|
jah een beetje wel(hun dan)
maar er zitten wel feiten en redeneringen achter deze discussie
#1 : alstublieft geen onzin,lullen of dubbele vragen stellen
#2 : subforum of ........?
#3 : mensen hun mening! _________________ er was is een man engeland
en die stak zichzelf in brand
er was is een man duitsland
die maakte zichzelf van kant
er was is een man uit belgië
en die?
(niks personeels tegen de mensen uit de bovengenoemde landen)
|
|
Naar boven |
|
 |
DJ JB Columna Fori

|
Geplaatst: Za Jan 20, 2007 4:27 am Onderwerp: |
|
|
En je dacht dat na al die jaren de leden hier zelf nog nooit aan hebben gedacht? _________________ Zoals het spreekwoord luidt: "Nee heb je, en ja kun je vergeten!"
|
|
Naar boven |
|
 |
|