Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Gebrek aan moderators; twee vragen aan jullie allen!
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Opmerkingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Gigano:Ik zeg toch niet: JAAAAAA er MOET een nieuwe mod bij. Ik zeg dat ik je punt snap en heb mijn overwegingen meegedeeld. Dus als er opeens meerdere opties zijn om uit te kiezen, sta ik ook in de verkeerde lijst. Lees mijn eerste post in dit topic nog maar een keer, anders...

Volgens mij hoeven er van discussies sowieso geen lijstjes bijgehouden te worden over wie wat vindt, want doorgaans ligt dat veel genuanceerder. Houdt mond dicht (oftewel, is het heel moeilijk om geen rare lijstjes bij te houden van allerlei dingen die niet in lijstjes te vatten zijn...?)
Gigano
Centurion

BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ok, ok... Rustig maar. Uitdrukkingloos Zo raar vind ik het overigens niet, 'k houd graag een beetje overzicht als het kan. Maar ja, als dat niet gewaardeerd wordt, evengoed in orde.

Babet zei:
"Bjorn is zo cool, dat als hij een kamer binnen loopt, de entropie configuratie gelijk wordt aan 0." Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Opmerkingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: