Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Mobiele versie voor de iPod/iPhone

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Opmerkingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pdedecker
Patroklos

BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2008 11:06 am    Onderwerp: Mobiele versie voor de iPod/iPhone Reageer met quote

Ik heb tijdens de examens dankbaar gebruik gemaakt van jullie site, maar ik vond het lastig om ze te bekijken op mijn iPod touch. Daarom heb ik een mobiele versie voor LatijnEnGrieks.com gemaakt.

Screenshots

Demonstratie in verschrikkelijk slechte videokwaliteit

Twee dingen staan de lancering nog in de weg:
- Ik zoek nog een gratis reclamevrije webhost die Nederlandstalige websites toelaat. Er is ook een andere optie: ik ben bereid om de site gratis aan jullie te geven mochten jullie ze zelf willen hosten.
- Ik heb toestemming nodig om jullie data te gebruiken. Het zijn uiteindelijk jullie die jaren hebben gezwoegd om al die vertalingen te maken en jullie die opdraaien voor de hosting. Eventueel zou ik ook die reclamebanner die bovenaan jullie pagina's staat op de startpagina kunnen zetten zodat jullie er geen verlies op draaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Webmaster Jaap
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jun 26, 2008 1:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zou je via de mail met mij contact op kunnen nemen?
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Opmerkingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: