Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Sanskriet

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Algemeen Klassieke Talen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maurice1988
Patroklos

BerichtGeplaatst: Di Mrt 12, 2013 9:08 pm    Onderwerp: Sanskriet Reageer met quote

Dag beste mensen,

eerst even voorstellen: ik ben Maurice, 24 jaar en ik ben afgestudeerd Sinoloog. Naast het Chinees heb ik ook een studiejaar lang een intensief programma Sanskriet gevolgd (3 uur per week) aan de Universiteit Leiden, en met zeer goed resultaat afgerond. Ik heb daarbij een sterke basis gevormd in deze klassieke taal en ook waren we het tweede semester al begonnen met het lezen van teksten.

Nu is mijn vraag of er onder jullie klassieke taalhobbyisten en/of gymnastici misschien een aantal zijn die interesse voelen voor deze op het eerste gezicht exotische, maar toch ook gewoon Indo-Europese klassieke taal (en daarmee verwant aan bijvoorbeeld het Latijn en het Grieks.)

Ik bied voor die mensen individuele (Bij?)les aan via Skype voor een tarief van 10 euro per uur. De eerste keer is gratis, om kennis te maken en te kijken of het je bevalt. Ik ben taalkundig aardig onderlegd en ik heb ook kennis van o.a. het Grieks, waardoor we hopelijk ook naast het leren van Sanskriet tot inzichten kunnen komen m.b.t. wat voor interessante gelijkenissen er zijn met het Grieks.

Heb je interesse? Stuur me dan gerust een mailtje/privé-bericht en dan bespreken we verder hoe we het aan gaan pakken.

Maurice
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Algemeen Klassieke Talen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: