Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks Staatsexamen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Algemeen Klassieke Talen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bats
Patroklos

BerichtGeplaatst: Vr Jun 07, 2013 5:03 pm    Onderwerp: Latijn en Grieks Staatsexamen Reageer met quote

Dag,

Wil beide talen graag volgen en na afloop staatsexamen kunnen doen. Bestaan er online cursussen? Anders wil ik het doen via 2e hands schoolboeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
GJCaesar
Patroklos

BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2013 4:25 pm    Onderwerp: Re: Latijn en Grieks Staatsexamen Reageer met quote

Bats schreef:
Dag,

Wil beide talen graag volgen en na afloop staatsexamen kunnen doen. Bestaan er online cursussen? Anders wil ik het doen via 2e hands schoolboeken.

Ik kan je zeker niet aanraden om Latijn of Grieks te leren met een online cursus. De beste manier om het te leren is gewoon zelf een goede methode kopen en die geheel zelfstandig doorwerken. Met een goede inzet en doorzettingsvermogen kom je dan een heel eind.

Verder zou ik uit de vele methodes kiezen voor de methodes die ze op de uni gebruiken voor de snelcursus. Voor Grieks is dit Mouseion, voor Latijn Latinitas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
-MoiDea-
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2013 11:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je zou ook bij de universiteit kunnen vragen of je de basiscursus bij GLTC mee mag volgen, of anders misschien de lesmethodes mag kopen die ze hierbij gebruiken. Zelf ben ik niet zo'n voorstander van de schoolmethodes als je iets echt snel wil doorwerken, omdat die grammatica nooit eens echt compleet uitleggen, maar steeds kleine stukjes erbij halen. De grotere overzichten ontbreken.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Algemeen Klassieke Talen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: