Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Caesar versus pompeius rap battle

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige berichten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wawas007
Patroklos

BerichtGeplaatst: Di Nov 18, 2014 8:40 am    Onderwerp: Caesar versus pompeius rap battle Reageer met quote

Enkele maanden geleden ging het gerucht dat er een zeer saaie opdracht aan zat te komen voor Latijn: stel het leven van Caesar voor op een originele manier. toch bleek die opdracht zonder meer de leukste van heel het jaar tot op heden, want mijn vriend kwam met het geniale idee om een rap battle te houden. de teams waren als volgt: Caesar, met hulp van Crassus, tegen Pompeius, met hulp van Brutus. het heeft ons wel veel tijd gekost, maar het was het waard. dus ik maakte een beat, ik schreef een tekst gebaseerd op de ideeen van mijn kameraden, we filmden alles en namen het eluid op, en dan moest ik alleen nog editen. Onze leraar was er heel tevreden mee, en we hebben een 29/30 gekregen (want niemand is perfect). Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
https://www.youtube.com/watch?v=iq_e1ZqVZbM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige berichten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: