Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Ooit een leerkracht zat gezien??
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Scholen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ties
Patroklos

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2009 6:11 pm    Onderwerp: Dronken Reageer met quote

Oui, een aantal weken geleden op watersport kamp Vrolijk Die man moest de hele nacht opblijven omdat we hem zaten te fokken, en toen gaven we hem bier en energy drink, en een paar uur later was ie panja Steekt duimen op
Toch een beetje vreemd, op een 2de klasserskamp dronken zijn..

-Ties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Vr Jun 26, 2009 3:51 pm    Onderwerp: Re: Dronken Reageer met quote

Ties schreef:
Toch een beetje vreemd, op een 2de klasserskamp dronken zijn..

Toch een beetje vreemd...dat der/veertienjarigen die op kamp zijn bier kunnen geven aan een volwassene...

Maar zeker als je 's nachts verantwoordelijk bent voor een groep pubers, dan zou je toch echt niet mogen drinken...en zeker niet dronken mogen worden. (de grens van alcohol-bij-autorijden lijkt me oké, 2 glazen dus...)

(ehh...oké, ik herinner me een weekendje weg met de klas toen ik net in de derde zat, onder begeleiding van de mentor die we in de tweede hadden gehad, en ik geloof dat ik toen een biertje heb gehad....gewoon, aan de bar van de jeugdherberg en mijn mentor zat twee krukken verderop (overigens zonder drank, dat weet ik zeker) en die wist heus wel hoe oud we waren...maar niemand was zat...)
MichaelTak
Patroklos

BerichtGeplaatst: Do Dec 18, 2014 7:33 am    Onderwerp: Ooit een leerkracht zat gezien Reageer met quote

Higurashi no naku koro ni vind ik toch ook wel een heel zieke anime, weet iemand trouwens ook of het 2e deel, kai, leuk is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail ICQ Nummer
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Scholen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: