Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Rare uitspraken, gewoontes van leraren
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> De lessen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
LGMeisjexKendra
Patroklos

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2010 7:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Onze oud lerares Frans had altijd een hele leuke gewoonte. Ze maakte als we een toets hadden Bonne Chance op het bord, maar dan waren de A en de O een katje, genaamd pluisebol (die maakte ze toen ze 7 was xD).

Ook was ze altijd vrolijk (en soms hyper) en maakte ze 1 keer een radslag door de klas, MET EEN ROK AAN xD! (BTW Haar man heette Frans, haar ex-baas ook, en nog 6 anderen in haar familie, er waren ook 2 koppeltjes Frans + (Haar naam) xD)

Over die lerares gingen ook geruchten rond dat ze thuis kippen slachtte (ze droeg dus altijd een rok!), en dat ze daarvoor speciaal een spijkerbroek aan trok xD. We waren bruggers, neem ons het kwalijk?

Geschrokken, verbaasd ja, onze scheikunde leraar zou volgens geruchten iedere les een seks weetje aan het begin vertellen. We hebben nog maar 1 les gehad (introductie), dus ik ben benieuwd Knipoog, niet serieus.

*denkt*

De frans leraar van het jaar daarna had altijd de rare gewoonte ons latijnse ezels bruggetjes te leren. Wel prettig, want we kregen a ab abs etc voordat we het met latijn hadden Knipoog, niet serieus.

De geschiedenis leraar vind het leuk om Deutschland über alles te zingen, ook een ramp, een kerel van in de 50, met een beetje een duitse look, en ook nog eens een bochel, zien jullie het al voor je?

De geschiedenis lerares vond het altijd leuk alles te overdrijven, je had die ogen af en toe moeten zien, die vielen er soms bijna uit xD. En die stemmetjes waren af en toe ook HILARISCH.

Onze natuurkunde leraar is heel serieus, maar hij heeft een hele dikke rode neus (bijnaam: de neus), en een kermit de kikker stem. Als hij de klas lang genoeg niet onder controle heeft, en hij is boos, dan slaat zijn stem over, ook hilarisch om te horen (Atheneum was niet lief, gooide potloden naar hem xD).

Mijn moeders scheikunde leraar (jawel, die MOET er gewoon bij) die deed alle proefjes expres fout, en kwam hij vaak de klas uit met groene handen, blauw haar etc...

Dat was het wel zo'n beetje. Ben nog maar 1 week weer bezig, dus ik hoop rare trekjes van de nieuwe leraren te merken Pestend. Toch nog behoorlijk wat kunnen noemen xD.
Lekxie
Patroklos

BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2010 9:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb net het hele topic gelezen. Kom echt bijna niet meer bij Pestend.

Ik zal nog een toevoeging doen:
Wij zaten in de klas en het was vrij stil. Vervolgens komt er voor de school een brommer langs die een party pestherrie maakt van hier tot Tokio. Zegt zei heel droog: "Daar gaat weer zo'n opgevoerd minderwaardigheiscomplex." Echt te geniaal Erg vrolijk, lachend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marieke96
Patroklos

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2011 2:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Onze leraar Grieks is echt een zalige gast! Wij hebben hem ook voor Latijn, Dus 8 u. per week en hij kent ons nu al supergoed. we zitten ook met een klein klasje van de Grieken (8 man).

Hij zegt altijd als de tijd voor een toets er bijna opzit: OOOOOwkee mannen, maak er een einde aan! (Klinkt nogal luguber vind ik.)
Mijn leerkracht Nederlands van vorig jaar zei ook eens, toen iemand plots Fuck riep: "In mijn klas wordt er Nederlands gesproken! Zeg dan toch tenminste "Neuk jou"!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
JustKidding
Patroklos

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2012 5:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Onze Franse leraar spoort niet helemaal, maar wel op een grappige manier. Hij heeft namelijk een dodelijke rechtse, voor als je je huiswerk niet afhebt (hij was vroeger nml. ninja....) Er hangen 6 vaste en 1 mobiele camera's in zijn lokaal, om iedereen in de gaten te houden. Meisjes zijn Maissssjes en dat soort dingen.
Het is niet irritant ofzo, maar gewoon raar xD

Onze Muziek lerares vind dat je niet mag vloeken. Dus ipv "kut" moet je elleboog, of knie zeggen, een ander lichaamsdeel Pestend.

Owja, onze scheikunde leraar eet papier en krijt. Niet van die snoep krijtjes maar echt schoolbord krijt. Dan is hij op het bord aan het schrijven, en als hij zo'n klein stukje overheeft waar je niets meer mee kan gooit hij het in de lucht en vangt het met zijn mond op om het daarna door te slikken. Zo eng! Geschrokken, verbaasd
MichaelTak
Patroklos

BerichtGeplaatst: Di Dec 23, 2014 3:26 am    Onderwerp: Rare uitspraken gewoontes van leraren Reageer met quote

Goede dag mensen, was ff aan het zoeken naar info over tik, ik heb er ook last van alleen als ik in zn 1 of 2 rijd, en bij wat scherpere bochten.
Ben ook al bij garage geweest en die wisten het ook niet. Bij de tik van mij moet je wel goed luisteren anders hoor je hem niet goed maar hij zit er wel.
Iemand ervaring met deze tik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail ICQ Nummer
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> De lessen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Pagina 21 van 21

Ga naar: