Aanvraag oefeningen en vertalingen

Plaats hier al je vragen over Grieks!

Moderators: -MoiDea-, De Prof

rdhao
Patroklos

Post by rdhao » Tue Apr 22, 2008 7:33 am

lol dat kan kloppen aangezien ik hier weer terug kwam via googlexD maar ik zal ze wel submitten dan^^
Yay

tjpvanrijswijk
Patroklos

stukje vertalen

Post by tjpvanrijswijk » Mon Jun 08, 2009 6:29 pm

hallo,

ik heb een stukje handgeschreven grieks van iemand gekregen ooit. Is er iemand die dat voor me zou kunnen vertalen? het gaat om een regel of 10..
Ik dat geval kan ik het even inscannen en opsturen.
Je zou me er een groot plezier mee doen!
TJP

Gaston39
Patroklos

Re: Aanvraag oefeningen en vertalingen

Post by Gaston39 » Fri Mar 29, 2019 8:44 pm

Yello wrote:Hallo allemaal,

Omdat er regelmatig gevraagd wordt om vertalingen en taaloefeningen die niet op de site staan, dacht ik dat het nuttig was om even dit topic te openen.

Alle aanvragen van deze aard krijgen namelijk continu hetzelfde antwoord, omdat de meeste van de mensen die dit aanvragen simpelweg niet lezen.

Het zelfde antwoord is:
Als ze niet op de site staan, dan heeft Jaap (Webmaster) ze niet. Als je ze eenmaal gemaakt hebt, mag je ze altijd opsturen, zodat anderen na jou er wat aanhebben en niet voor hetzelfde probleem als jij komen te staan, want je weet hoe vervelend dat is.

Ik hoop oprecht dat mensen iets beter gaan lezen, want het begint irritant te worden.

Alvast bedankt,

Yello
paris taxi Airport
/edit de Prof: Mailen kan altijd naar Jaap: je kan mailen via de site www.latijnengrieks.com of direct emailen naar info@latijnengrieks.com
Dan komt het altijd aan!
Ik zou wel wilen

Post Reply