Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Methode Engels
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige vakken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thom
Patroklos

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 6:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb stepping stones, maar zit nog maar in de 2e... Dus mischien kennen jullie het niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
isabelle!
Optimaat

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 7:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

die hebben de "gewone" klassen bij mij op school ook

edit:
V sorry voor het "gewone" maar ik kon zo gauw niks anders bedenken voor niet-TTOers

Laatst aangepast door isabelle! op Di Feb 14, 2006 7:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
pinkypooh_mewj
Odysseus

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 7:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

^Haha, ik moest wel even lachen om je post Pestend "Gewoon"... Hihi.

Wij hebben 'Go for it!', maar in de eerste [andere school] hadden we een veel makkelijkere.. Weet iemand welke dat is? Het had bepaalde kleurtjes voor elk niveau [blauw voor Havo/VWO geloof ik] en achterin zaten de dingen die je moest leren. Aargh, ik kan er echt niet opkomen. Pestend
Tauranore
Odysseus

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 8:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

^ Unicom Plus toevallig?? Daar stonden wel alle woordjes achterin. Hadden wij 1e - 3e geloof ik.
Morri
Artemis

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2006 9:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

pinkypooh_mewj schreef:
^Haha, ik moest wel even lachen om je post Pestend "Gewoon"... Hihi.

Wij hebben 'Go for it!', maar in de eerste [andere school] hadden we een veel makkelijkere.. Weet iemand welke dat is? Het had bepaalde kleurtjes voor elk niveau [blauw voor Havo/VWO geloof ik] en achterin zaten de dingen die je moest leren. Aargh, ik kan er echt niet opkomen. Pestend

Go for it heb ik ook gehad. Vrolijk Ik vond het zelf nogal saai, maar ik ben ook vrij goed in Engels. Knipoog, niet serieus De grammatica en woordjes/zinnetjes vond ik wel erg duidelijk.

de dingen hebben jou nodig
om gezien te kunnen worden

K. Schippers
Naar boven
liejanne
Optimaat

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2006 3:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

pinkypooh_mewj schreef:

Interface?

Die heb ik in de onderbouw gehad.. Nu heb ik Of Course en Eldorado.
Naar boven
Athena_Pandora
Centurion

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2006 4:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

liejanne schreef:

Interface?
Die heb ik in de onderbouw gehad.. Nu heb ik Of Course en Eldorado.

Eldorado, voor Engels? Krijgen jullie aparte Engelse literatuur dan?
liejanne
Optimaat

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 6:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jaah.. Een apart boek bij Eldorado voor NL dr bij ja. Als je Frans of Duits gaat doen krijg je ook een Eldorado daarvoor..
Naar boven
Melanthe
Artemis

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 8:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nouja, wij hadden van 1 tm 3 Stepping Stones, vond ik op zich wel een aanrader! Heb er in ieder geval goed zinnen van geleerd...

Toen hadden we in de 4e Rules for Words and Writing... dat vond ik persoonlijk wat minder. Toen deden we er ook vrij weinig uit moet ik zeggen, want we kregen (net als een aantal anderen) Wasp Reporter, moderne leesteksten. Inmiddels is dat vervangen door Alquin en krijgen we er na 4 teksten een toetsje over om te kijken of we die dingen ook echt gedaan hebben (niet dus). Voor woordjes hebben we Finish Up, en nu krijgen we een Literature Reader (met teksten van Shakespeare en Macbeth e.d. ... echt belachelijk trouwens dat dat eigenlijk pas de eerste keer is dat wij Shakespeare zien!)
Maar nog vaker lopen onze lessen uit op nietsdoen...
Wordt komende periode nog leuker... een les mentorles en een uur Engels achter elkaar (mijn Engels leraar is tevens mijn mentor) op maandag... het 1ste en 2de uur ...

Too bad or not so bad, that's the question.
Naar boven
marli87
Patroklos

BerichtGeplaatst: Vr Apr 07, 2006 9:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou..pff bij ons in de onderbouw hadden we worldwide, verschrikkelijk boek. Alleen leerden we uit dat boek enkel en alleen de woorden, want de grammatica krijgen we allemaal van de lerares voorgeschoteld. BIj ons hebben ze nog niet dat CAE enzo ingevoerd (vanaf volgend jaar) maar volgens onze lerares Engels kunnen wij aan het eind van de zesde, wanneer je een 7 of hoger staat voor SE het makkelijk halen, omdat ze van ons heel veel eisen qua grammatica bij het SE...dus wel jammer dat we nog geen CAE hadden, anders hadden velen dit gevolgd bij ons denk ik.
Vanaf de vierde kregen we dus ook literatuur...helemaal een ramp met het boek A Joy Forever...En dan voor Engels gewoon WaspReporter, Wordweb en Rules and Words for writing en dat zelfde tot en met de zesde. In de zesde lezen we alleen als extra ding nog een stuk van shakespeare, geweldig, want we spelen de scenes na met bloed en al Knipoog, niet serieus
Hierover krijgen we dan nog een literatuur pta. Dus dat was het bij ons op school Knipoog, niet serieus Boeien...Pestend
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige vakken Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: