Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
**Mliez** Patroklos
|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 7:43 pm Onderwerp: "bekende" mensen/bands op school |
|
|
we hebben hele leuke school : Koning Willem II College te Tilburg...
daar zat Vincent van Gogh op/zangeres van Krezip(de band zuckt ongelooflijk!! ) en nu zitten de bandleden van Encircled bij ons op school, en ook van Static Noise. ..maar mss ligt het aan het feit dat we ook een muzische afdeling hebben...maja...
mijn vraag was dus: hebben/hadden jullie ook "bekende menzen" op jullie school?
/Edit door Nieni: even topictitel 'normaal' gemaakt.
|
|
Naar boven |
|
 |
Nieni Forum-Caesar

|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 8:15 pm Onderwerp: |
|
|
Minster Hoogervorst, The Sheer, Silkstone, Paul Rosemöller. Voor zover ik weet, dan. Het moeten er meer zijn, geloof ik, maar ik kan er echt even niet op komen. _________________ Verba volant, scripta manent
|
|
Naar boven |
|
 |
**Mliez** Patroklos
|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
wat vind je eik van the sheer? ik vind ze wel sucken eik..
RHCP zijn de beste!!!!!!!!!!!!!
**loves Anothiny Kiedis:P**
|
|
Naar boven |
|
 |
Nieni Forum-Caesar

|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 8:19 pm Onderwerp: |
|
|
**Mliez** schreef: | wat vind je eik van the sheer? ik vind ze wel sucken eik.. |
Nee, The Sheer is cool. En ze zijn ook nog eens heel aardig.  _________________ Verba volant, scripta manent
|
|
Naar boven |
|
 |
Sugar Plebeër

|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 9:10 pm Onderwerp: |
|
|
Uhm.. nou bekende mensen hebben we geloof ik niet echt op school (of gehad), maar iemand die ik heel vaag ken (Matthijs de Wit heet 'ie) gaat binnenkort een singeltje opnemen, als ik mijn bronnen moet geloven. _________________ I want my own coin-operated boy!
Let's start a war with America over chocolate.
|
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 9:32 pm Onderwerp: |
|
|
ken je de bandleden van the sheer dan?
mijn oprechte excuses als je of iemand anders heb beledigd
|
|
Naar boven |
|
 |
Nemootje Optimaat

|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 10:04 pm Onderwerp: |
|
|
Vorig jaar zijn er een stuk of wat (bekende mensen die op onze geweldige school zijn opgeleid) opgenoemd (door mijn mentor, destijds), maar... ik ben de namen vergeten. *Shame on me*
|
|
Naar boven |
|
 |
thalia Centurion

|
Geplaatst: Za Nov 20, 2004 11:11 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben enkele bandleden van Nina bij ons op school.
Onze school is opgericht door broeder Glorieux.
Er heeft ooit een ex-Sabenien (of hoe je het ook schrijft) bij ons op school gezeten waardoor onze school in het nieuws is gekomen.
De leerkracht die Latijn geeft in de eerste graad en haar man komen regelmatig in Thuis en andere soaps en heeft nog meegespeeld in de reclame voor Radio 2.
En onze leraar Latijn uit het derde is nu een doctaraatopleiding aan het volgen en speelt in het groepje Mambo Cito Mio. _________________ in een land hier ver vandaan, leefde eens markiep en die noemde me eigenlijk gewoon helemaal niet raar ...
Liever een tuin vol kinderen dan een stoep vol bejaarden.
|
|
Naar boven |
|
 |
Noraly Artemis

|
Geplaatst: Zo Nov 21, 2004 1:06 am Onderwerp: |
|
|
Mijn lievelingsleraar geschiedenis [hij is 25 ofzo en onwiiijjss aardig] spreekt stemmen voor tekenfilms in . [o.a. de broer van Beugelbekkie ] _________________ 4 8 15 16 23 42
|
|
Naar boven |
|
 |
DJ JB Columna Fori

|
Geplaatst: Zo Nov 21, 2004 11:23 am Onderwerp: Re: "bekende" menzen/bandz op school |
|
|
**Mliez** schreef: | [..] ook "bekende menzen" op jullie school?  | MenSen wordt nog altijd met een "S" gespeld hoor...
Bij ons hebben er geen hele bekende musici op school gezeten. Wel een aantal politici (heb ik gehoord), dus die nu ook minister zijn, maar namen zou ik zo snel niet weten.
Boeit me eerlijk gezegd ook niet.  _________________ Zoals het spreekwoord luidt: "Nee heb je, en ja kun je vergeten!"
|
|
Naar boven |
|
 |
**Mliez** Patroklos
|
Geplaatst: Zo Nov 21, 2004 2:12 pm Onderwerp: |
|
|
[quote="Noraly"]Mijn lievelingsleraar geschiedenis [hij is 25 ofzo en onwiiijjss aardig] spreekt stemmen voor tekenfilms in . [o.a. de broer van Beugelbekkie ][/quote]
Beugelbekkie is zooooow leuk!
|
|
Naar boven |
|
 |
sappho's phaon Centurion

|
Geplaatst: Zo Nov 21, 2004 2:15 pm Onderwerp: |
|
|
Bij ons hebben er paar belangrijke politici op school gezeten (o.a. Jean-Luc Dehaene [ex-premier] en Filip Dewinter [allicht toekomstig premier ]), paar bekende voetballers (vraag me geen namen) en vele intelectuelen... _________________ Ledigheid is lastig voor jou, Catullus,
ledigheid doet je overdreven smachten,
ledigheid bracht vorsten en rijke steden
vaak al ten onder
*is terug, maar mist Katie beetje*
|
|
Naar boven |
|
 |
LLSparrow Patroklos

Geregistreerd op: 25-10-2004 Berichten: 41 Woonplaats: Sneek(Friesland)
|
Geplaatst: Zo Nov 21, 2004 5:59 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben geen bekende mensen op school
aaah, maar the Sheer is leuk!
|
|
Naar boven |
|
 |
Sugar Plebeër

|
Geplaatst: Zo Nov 21, 2004 6:13 pm Onderwerp: |
|
|
Owja, Jim zit (of is het zat?) op een school vlakbij de mijne. Ik was bijna naar die school gegaan in de brugklas.. blij dat ik dat niet gedaan heb  _________________ I want my own coin-operated boy!
Let's start a war with America over chocolate.
|
|
Naar boven |
|
 |
Aenarion Optimaat

Geregistreerd op: 18-3-2005 Berichten: 499 Woonplaats: Jakarta, Fairfax, Bergschenhoek
|
Geplaatst: Za Mrt 19, 2005 7:48 am Onderwerp: |
|
|
onze school is gesticht door Marnix van st. aldegonde... De gozer die het volkslied schreef.. telt dat ook? _________________ 'See you in Hell, Billy Yank...'
'See you in Hell, Johny Rebel...'
Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie, Koffie!
|
|
Naar boven |
|
 |
|