Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
24-11-04 | Verhuizing nieuwe hostingbedrijf

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Webmaster Jaap
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2004 2:14 pm    Onderwerp: 24-11-04 | Verhuizing nieuwe hostingbedrijf Reageer met quote

De site is in de nacht van 23 en 24 november verhuisd naar een andere server. Hierdoor is de site gedurende die nacht niet altijd bereikbaar geweest. Ook werkt nog niet alles naar behoren (banners, gastenboek, forum, nieuwsbriefsysteem). Ik zal dit zo snel mogelijk maken. Sorry voor het ongemak!

[update]
Even wat meer uitleg dan op de site. Mijn oude hostingprovider, 4uhosting, is overgenomen door wiseadvise. Hoewel 4uhosting als zelfstandige tak blijft bestaan, moest alles wel omgezet worden naar de servers van wiseadvice. Dat alles is gebeurd in de nacht van 23 op 24 november. En ik moet zeggen, alles is heel soepel verlopen. De site is bijna niet offline geweest, en er is niets (merkbaar) fouts gegaan. Aangezien wiseadvise vele sites over moest zetten hebben ze prioriteiten gekozen, en het forum behoorde natuurlijk niet tot de eerste prioriteiten. Eerst moesten natuurlijk alle sites overgezet worden. En pas daarna zijn ze begonnen met het forum (en gastenboek ed). De databases van het gastenboek (en nieuwsbriefsysteem) zijn zo gedaan, omdat deze heel klein zijn. Maar die van het forum is zo'n 100 mb groot, en dat kost dus wat meer tijd. Gelukkig is alles goed gegaan, en is het forum maar een dagje offline geweest, wat veel sneller is dan bij mijn vorige verhuizingen.
Nu alles achter de hand is kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over hoe alles verlopen is, en ik heb de volste vertrouwen in wiseadvise! En tevens wil ik ze bedanken voor de extra dataverkeer die ze mij toegekend hebben!
sappho's phaon
Centurion

BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2004 6:28 pm    Onderwerp: Re: 24-11-04 | Verhuizing nieuwe hostingbedrijf Reageer met quote

Webmaster Jaap schreef:
*knip* En tevens wil ik ze bedanken voor de extra dataverkeer die ze mij toegekend hebben!
¨

Extra dataverkeer? Hypocriet, schijnheilig
Ok, ok, ik zwijg al...
*ok, serieus nu*
Klinkt schitterend Jaap Erg vrolijk, lachend 'k Ben blij dat de site zelf toch nie zo lang offline is geweest, wij kunnen wel een dagje zonder ons geliefde forum...
Hopelijk duurt het nu nog een eindje voor je weer moet verhuizen.
vaak al ten onder

*is terug, maar mist Katie beetje*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Webmaster Jaap
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2004 6:48 pm    Onderwerp: Re: 24-11-04 | Verhuizing nieuwe hostingbedrijf Reageer met quote

sappho's phaon schreef:
Webmaster Jaap schreef:
*knip* En tevens wil ik ze bedanken voor de extra dataverkeer die ze mij toegekend hebben!
¨

Extra dataverkeer? Hypocriet, schijnheilig
Ok, ok, ik zwijg al...
*ok, serieus nu*
Klinkt schitterend Jaap Erg vrolijk, lachend 'k Ben blij dat de site zelf toch nie zo lang offline is geweest, wij kunnen wel een dagje zonder ons geliefde forum...
Hopelijk duurt het nu nog een eindje voor je weer moet verhuizen.

Dat 'extra' moet je relatief zien. Pestend Ik ging altijd over m'n dataverkeer heen, en dat werd altijd door de vingers gezien. Bij wiseadvise heb ik nu gewoon (weer) toestemming gekregen om tot een bepaalde hoogte (lees: verbruik dataverkeer) te komen (maar dat is net zoveel als wat de oude provider door de ogen zag). Echt meer is het dus niet, maar ik hoef dus gelukkig niet meer te gaan betalen, waar wel een grote kans voor was!
Vrolijk
En ik ga er vanuit dat we voorlopig niet hoeven te verhuizen. Ik heb de volste vertrouwen in hen! (of hun, ik heb hier altijd moeite mee Vragend, in de war ) Alle 'bronnen' vertellen me iig dat dit een heel goed bedrijf is. Ik heb nog niets negatiefs over hen (hun?) gelezen!

[edit]
Ik heb ff zitten googlelen, en vond deze link over hen/hun. Zeer leuk voor de classici onder ons!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Nieuws Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: