Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
LukieBoy=Mr.Classicus Patroklos

|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2003 1:58 pm Onderwerp: Spieken |
|
|
Yo luitjes,
ik ben zomaar benieuwd hoeveel er nou gespiekt word. Spiek jij wel eens en zo ja hoe en bij welke vakken.
Zomaar ff nieuwsgierig.
Mssls
 _________________ remember:
panta rei kai ouden menei
(maar dan in griekse letters)
nobody lives 4ever
|
|
Naar boven |
|
 |
woei! Gast
|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2003 8:03 pm Onderwerp: |
|
|
tuurlijks! uhmm ik spiek bij nederlands, latijn, ANW ennuhm scheikunde
|
|
Naar boven |
|
 |
rana_svezia Odysseus

|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2003 8:05 pm Onderwerp: |
|
|
Ik spiekte weleens bij aardrijkskunde, gewoon omdat ik het een doelloos saai vak vind, en ik was er van overtuigd dat ik hier toch geen eindexamen in ging doen... verder heb ik een x gespiekt bij tekenen omdat ik dat ook doelloos vind... verder spiek ik eigenlijk niet omdat ik van de overige vakken vind dat ik het zelf moet doen of omdat ik er ook eindexamen in ga doen... En nou gaan jullie mij natuurlijk een nerd of stuud noemen  _________________ Sail away, it's time to leave
Rainy days, are yours to keep
Fade away, the night is calling my name
You will stay, i'll sail away
|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2003 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
saskia schreef: | ... En nou gaan jullie mij natuurlijk een nerd of stuud noemen  |
Natuurlijk niet! We zijn hier allemaal stuudjes!  _________________ remember:
nobody lives 4ever
|
|
Naar boven |
|
 |
Gymnasiast anno 2003 Permanente ban

|
Geplaatst: Za Mrt 29, 2003 1:12 pm Onderwerp: |
|
|
saskia schreef: | Ik spiekte weleens bij aardrijkskunde, gewoon omdat ik het een doelloos saai vak vind, en ik was er van overtuigd dat ik hier toch geen eindexamen in ging doen... verder heb ik een x gespiekt bij tekenen omdat ik dat ook doelloos vind... verder spiek ik eigenlijk niet omdat ik van de overige vakken vind dat ik het zelf moet doen of omdat ik er ook eindexamen in ga doen... En nou gaan jullie mij natuurlijk een nerd of stuud noemen  |
nou en dat je een nerd bent? die ''nerds'' zijn wel mooi ff lekker de artsen, ingenieurs, computerprogrameurs .... al die beroepen maken het leven wel ff makkelijk voor ons, niet? Dus ik zeg: wees alstje blieft een nerd
|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Mrt 29, 2003 1:15 pm Onderwerp: |
|
|
oh jea nu ff over spieken: het lijkt wel alsof er een nieuwe lerarentrend aan de gang is bij mij op school! Alle leraren vinden het opeens goed als je spiekt je wwet wel: je krijgt geen 1 als je spiekt bla bla...
ze zeggen dan: als je een spiekbriefje maakt leer je de stof automatisch.
lekker makkelijk
oh en eh vraagje saskia: hoe op de wereld kun je spieken bij tekenen?
|
|
Naar boven |
|
 |
Liannenadia Plebeër
|
Geplaatst: Za Mrt 29, 2003 1:23 pm Onderwerp: |
|
|
Van spiekbriefjes maken leer je inderdaad, maar ze gebruiken mag dan weer niet...Nou ja, bij mij helpen spiekbriefjes toch niet, want net het woord dat ik niet weet, staat 'r niet op Verder kan 'k geloof 'k niet eens spieken...  _________________ Donker
Terwijl het egale zwart
de aanwezige rust laat blijken
Woekert zacht het kwaad
en kan de duisternis ontwijken
|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Mrt 29, 2003 2:49 pm Onderwerp: |
|
|
Liannenadia schreef: | Van spiekbriefjes maken leer je inderdaad, maar ze gebruiken mag dan weer niet...Nou ja, bij mij helpen spiekbriefjes toch niet, want net het woord dat ik niet weet, staat 'r niet op Verder kan 'k geloof 'k niet eens spieken...  |
Laten we het dan over spiektechnieken houden!  _________________ remember:
nobody lives 4ever
|
|
Naar boven |
|
 |
Liannenadia Plebeër
|
Geplaatst: Za Mrt 29, 2003 7:41 pm Onderwerp: |
|
|
LukieBoy=Mr.Classicus schreef: | Liannenadia schreef: | Van spiekbriefjes maken leer je inderdaad, maar ze gebruiken mag dan weer niet...Nou ja, bij mij helpen spiekbriefjes toch niet, want net het woord dat ik niet weet, staat 'r niet op Verder kan 'k geloof 'k niet eens spieken...  |
Laten we het dan over spiektechnieken houden!  |
Ik heb het idee dat je daar wel talent voor moet hebben...Een klasgenoot heeft dat in ieder geval wel; hij kan met z'n buurman PRATEN tijdens pw of so's...  _________________ Donker
Terwijl het egale zwart
de aanwezige rust laat blijken
Woekert zacht het kwaad
en kan de duisternis ontwijken
|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Mrt 29, 2003 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
Liannenadia schreef: | Ik heb het idee dat je daar wel talent voor moet hebben...Een klasgenoot heeft dat in ieder geval wel; hij kan met z'n buurman PRATEN tijdens pw of so's...  |
Das errug handig!!!Dat wil ik ook!!!
where is he, my master???  _________________ remember:
nobody lives 4ever
|
|
Naar boven |
|
 |
mark Patroklos
|
Geplaatst: Za Mrt 29, 2003 8:08 pm Onderwerp: |
|
|
Gymnasiast anno 2003 schreef: |
oh en eh vraagje saskia: hoe op de wereld kun je spieken bij tekenen?  |
Nou, dat deed ik dus ook weleens. Van die verschrikkelijke theorie-toetsen. Wij hadden zo'n boek, 'Arti-kunstboek' heette het geloof ik, met heeeeel veeeeeel feitjes. Voornamelijk uit verschillende stijlen van kunst. Ik had nooit zin om zoiets te leren... en dan krijg je hetzelfde weer bij KCV in de 4e/5e...
|
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Zo Mrt 30, 2003 2:05 pm Onderwerp: |
|
|
Ik spiek eigelek overal , op alle mogeleke manieren !!!
|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Mrt 30, 2003 3:35 pm Onderwerp: |
|
|
mark schreef: | Gymnasiast anno 2003 schreef: |
oh en eh vraagje saskia: hoe op de wereld kun je spieken bij tekenen?  |
Nou, dat deed ik dus ook weleens. Van die verschrikkelijke theorie-toetsen. Wij hadden zo'n boek, 'Arti-kunstboek' heette het geloof ik, met heeeeel veeeeeel feitjes. Voornamelijk uit verschillende stijlen van kunst. Ik had nooit zin om zoiets te leren... en dan krijg je hetzelfde weer bij KCV in de 4e/5e...  |
Oh zo
|
|
Naar boven |
|
 |
SopjOOO Gast
|
Geplaatst: Zo Mrt 30, 2003 8:04 pm Onderwerp: Spieken.... |
|
|
Tjah... spieken... Ik spiek bij alles... vooral bij techniek... wat heb je DAAAAAR nou aan... mahjah.. alles onvoldoendes schuif ik op me haarkleur.. (ben blont.. )
Quote: | Hoe meer je leert, hoe meer je weet, Hoe meer je weet, des te meer je vergeet. Hoe meer je vergeet, Hoe dommer je word....... dus waarom zou je leren?? |
|
|
Naar boven |
|
 |
Dingetje Plebeër

|
Geplaatst: Ma Mrt 31, 2003 6:00 pm Onderwerp: |
|
|
Bij latijn egt spieken (briefj), want dat heb ik dit jaar tog voor het laatst... Verder wordt bij alle vakken wel afgekeken, al dan niet overlegd... _________________ Emiel
---
Archibald was zo iemand die niet rookt, maar wel fietst en graag met skippyballen in de weer is
|
|
Naar boven |
|
 |
|