Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Spieken
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> De lessen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gert
Patroklos

BerichtGeplaatst: Vr Apr 14, 2006 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Laatst nog de woorden van Les 16 t/m 20 uit Pallas gescheurd Pestend Onder mijn opdrachtblad gedaan en steeds ff kijken en ze merkte het niet eens Steekt duimen op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Charon
Patroklos

BerichtGeplaatst: Zo Apr 16, 2006 12:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm, doet me denken aan de lagere school, 6de leerjaar, tijdens het proefwerk cijferen. De leerkracht (die ook directrice was), had het proefwerk zo lang gemaakt dat ze zelf vond dat we morgen verder mochten doen Vragend, in de war . Ik natuurlijk snel m'n proefwerkblad tussen m'n kladbok en al verstoppen en mee naar huis doen. Thuis heb op m'n gemak alles opgelost met m'n zakrekenmachine Steekt duimen op . De volgende dag is het me gelukt me gelukt om het proefwerkblad in m'n lessenaar te stoppen (waar het eigenlijk hoorde Knipoog, niet serieus ) , En het volgend kwartiertje (van de eigenlijke 2 uren die we kregen) heb ik me beziggehouden of ik echt wel alles juist had.

Raad eens wie de volgende dag het maximum had voor cijferen Hypocriet, schijnheilig
Robijntje
Patroklos

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 6:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik spiek eigenlijk nooit meer, kan ook bijna eigenlijk niet, want ik heb nu tentamenweken en die toetsen worden afgenomen in de aula, dus is het vrijwel onmogelijk om te spieken, aangezien je best ver uit elkaar zit.
meen
Patroklos

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 8:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik spiek wel eens een paar woordjes, zoals bij Latijn pw pas, ik had anders de hele zin fout gehad omdat ik 1 woordje niet wist, en nu had ik die wel goed ^^. Sommige leraren bij ons op school zijn btw heel erg vaag. Vandaag ook weer, iemand anders keek bij mij af, op gegeven moment lag mijn blaadje even bij die ander op de tafel. Cool En bij Economie zat ik pas achterstevoren met iemand te praten tijdens een pw Erg vrolijk, lachend
Melpomene
Centurion

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 9:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij Grieks mag je 1 keer spieken, bij de tweede keer krijg je een 1 Pestend
M...
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 9:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Marijke schreef:
Bij Grieks mag je 1 keer spieken, bij de tweede keer krijg je een 1 Pestend

betrap ik iemand : 0

het is een spel : merk ik aan de overhoringen dat er gespiekt is, maar ik heb het zelf niet gezien, dan is er niets aan de hand met de punten (ik zal het wel zeggen...)
Sacrificial Fire
Artemis

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geef jij nullen? Wat gemeen... hier is het laagste wat je kan krijgen toch echt een één (hehe, dat rijmt).
DJ JB
Columna Fori

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 10:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn geschiedenisvakken doe ik altijd spiekend. Blaadje met aantekeningen achter mn tas, zodat de serveillant het niet ziet. Bovenop de studiewijzer, zodat het niet opvalt en tijdens het tentamen de studiewijzer aan de kant schuiven met de voet.

Works every time! Erg vrolijk, lachend
M...
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 10:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sacrificial Fire schreef:
Geef jij nullen? Wat gemeen... hier is het laagste wat je kan krijgen toch echt een één (hehe, dat rijmt).

waarom zou je in godsnaam een 1 geven?

goed geprobeerd?

Je naam is correct ingevuld?

De datum bovenaan je blad klopte?

Tuurlijk niet - valsspelen is de gevolgen dragen en die gevolgen zijn: geen punten.
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 9:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

^ In Nederland kan je nooit lager krijgen dan een 1. Ook als je gespiekt hebt. En inderdaad: Naam invullen is een 1. (zeggen ze bij mij op school tenminste altijd)
isabelle!
Optimaat

BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 4:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nieni schreef:
^ In Nederland kan je nooit lager krijgen dan een 1. Ook als je gespiekt hebt. En inderdaad: Naam invullen is een 1. (zeggen ze bij mij op school tenminste altijd)

Ik heb een keer gespiekt en ik had nog niet mijn naam ingevuld. Houdt mond dicht Reken maar dat je dan wel een 0 krijgt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sacrificial Fire
Artemis

BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 7:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

M... schreef:
Sacrificial Fire schreef:

waarom zou je in godsnaam een 1 geven?

goed geprobeerd?

Je naam is correct ingevuld?

De datum bovenaan je blad klopte?

Tuurlijk niet - valsspelen is de gevolgen dragen en die gevolgen zijn: geen punten.

Het cijfersysteem is ook gebaseerd op één als laagste, meestal is het zoiets van 1+aantal goede antwoorden / iets

En ik dacht dat het in Nederland zelfs een officiele regel is, want toen we massaal met een repetitie nagekeken hadden, kreeg de hele klas volgens het examenregelement (het was een toets die 5% meetelde) een één - geen nul. En het examenregelement is niets voor onze school, maar landelijk.

Maar blijkbaar zit dat in België anders. En ik weet ook niet zeker of het hier wel wettelijk geregeld is... nouja. Rolt met ogen
[FLIP]
Plebeër

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2006 6:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

toen ik voor Latijn eigenlijk een -0.8 had gehaald, gaf-ie me ook gewoon een 1, aardig toch!?

Niet geleerd Pestend

Spieken:

Bij ons op school heb je een proefwerkblok (daar moet je je pw's opmaken) maar je mag, tijdens je pw, niet dat blok op tafel hebben (daar kunnen spiekbriefjes oid tussen zitten) maar je moet dan 2 of 3 blaadjes afscheuren voor je PW/aantekeningen. Die blaadjes zijn een beetje grijs dus wat sommige leerlingen thuis doen is dat blaadje in de printer leggen, en het in klein, grijs lettertype printen. Dat blaadje gebruik je als 'aantekeningen' blaadje en klaar! De tekst zie je niet, als je het niet weet, maar is redelijk leesbaar.

Ik zelf spiek nooit, gewoon, omdat je er niks van leert.. Uitdrukkingloos

Niemand is perfect,
ik ben niemand
Erg vrolijk, lachend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam Yahoo Messenger MSN Messenger
fairy
Optimaat

BerichtGeplaatst: Ma Mei 22, 2006 5:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb eigenlijk een hekel aan spieken bij anderen. Bij mij in de klas zitten een aantal meiden die per se niet alleen willen zitten omdat ze dan niet kunnen afkijken, dat zegt toch wel genoeg over je intelligentieniveau Houdt mond dicht. Ik laat het ze wel gewoon doen, maar als ze dan murmelen dat je je blaadje meer opzij moet schuiven ben ik plotseling doof Vrolijk.

Als ik al spiek ( komt eigenlijk nooit voor) dan fluister ik liever dan dat ik afkijk want dan word je meestal betrapt. En je moet vooral niet geheimzinnig doen, leraren hebben daar echt een extra zintuig voor! Ik ben trouwens nog nooit betrapt, heb alleen een keer een waarschuwing gekregen omdat iemand iets aan mij vroeg Zegt .

Anyway, ik blijf erbij.. liever wat langer leren en zeker van je zaak zijn dan denken dat je wel ff kan spieken en vervolgens betrapt worden.

Quote:
Nieni Geplaatst: Wo Mei 17, 2006 8:55 am Onderwerp:

Bij ons kun je alle cijfers halen, een jongen had bij ons laatst een 0.6 voor Grieks en die werd ook echt opgeschreven. Best schokkend.
Morri
Artemis

BerichtGeplaatst: Ma Mei 22, 2006 5:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mij in de klas heeft iemand een keer een -0,75 gehaald (gebaseerd op het aantal fouten), maar hij kreeg toch een 1 op zijn rapport.

de dingen hebben jou nodig
om gezien te kunnen worden

K. Schippers
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> De lessen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15

Ga naar: