Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Wat vind jij van je leerkracht Latijn/Grieks??
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> De lessen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mariekjah
Patroklos

BerichtGeplaatst: Zo Jan 26, 2003 12:48 pm    Onderwerp: Wat vind jij van je leerkracht Latijn/Grieks?? Reageer met quote

Hey
Mijn leerkracht latijn is echt zooooooo erg niet cool! als je in een vertaling 1 foutje hebt loopt ie woedend de klas uit!! echt zoooo slecht...hij kan ook niet uitleggen (en dat is aan mn cijfers voor dit vak wel te zien!) dus..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Liannenadia
Plebeër

BerichtGeplaatst: Zo Jan 26, 2003 12:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn lerares Latijn wordt steeds aardiger, maar ze gaat over een week of 4 met zwangerschapsverlof, dus die zien we dit schooljaar niet weer...Hopelijk wordt 'r vervanger een beetje een aardig iemand...
Mijn lerares Grieks gaat wel, ze legt niet altijd even duidelijk uit, maar oke...Als 'k nou het pw van donderdag goed maak, vindt ze mij aardig en mag 'k een stukje meer *niks doen* Erg vrolijk, lachend Altijd handig hehe

Terwijl het egale zwart
de aanwezige rust laat blijken
Woekert zacht het kwaad
en kan de duisternis ontwijken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Webmaster Jaap
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Jan 26, 2003 1:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb hem ff verplaatst.... Cool
~*~ ThaWitchBitchMM ~*~
Patroklos

BerichtGeplaatst: Zo Jan 26, 2003 3:37 pm    Onderwerp: Mijn (Ex-) Leerkracht Latijn (Nog Altijd Leerkracht KCV!) Reageer met quote

Bij ons op school Aanbidt iedereen de leerkracht Latijn/Grieks/KCV!
Althans, als dat Moolenaar is!
Ik heb hem 3,5 jaar voor Latijn/2 jaar voor Grieks en nu nog voor KCV
gehad en vorig jaar was hij mentor van mijn klas!
Iedereen geeft toe dat het een schat van een man is en dat we nooit zo'n goeie mentor gehad hebben.
Bovendien geeft hij heel prettig les (vooral klassikaal en da's handiger met vragen) en kan hij heel goed uitleggen.
Het enige nadeel aan deze leerkracht (alhoewel het eigelijk geen nadeel
is) is dat je er niet bij kan afkijken!
Niet omdat hij zo erg d'r op let ofzo, nee gewoon omdat je het zielig voor HEM vind!
Als hij je namelijk betrapt zegt hij heel verlegen:
Quote:
Leerling X, ik vind het ontzettend lief van je dat je de antwoorden van je buurman wilt controleren maar dat hoeft echt niet!

En dan voel je je natuurlijk 3x zo klote als normaal, want je hebt het idee dat je hem er echt mee gekwetst hebt!
Maar verder is het een Steekt duimen op Steekt duimen op Steekt duimen op leerkracht!
En voor het geval hij/z'n dochter dit mocht lezen: Dit is de mening van iedereen op school hoor!
Nilis
Optimaat

BerichtGeplaatst: Ma Jan 27, 2003 7:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, dat is nog eens een leuke leraar; mijn leraar is ook wel tof. Vandaag bij proefvertaling latijn. "Graag nu ff iedereen de woordjes opzoeken in zijn woordenboek en niet op het vel van zn buurman!" Cool
rana_svezia
Odysseus

BerichtGeplaatst: Ma Jan 27, 2003 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb vanaf morgen een andere leraar... hopelijk beter dan de vorige, dat was zo'n irritante scheelkijkende zenuwpees....
You will stay, i'll sail away
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
tom
Patroklos

BerichtGeplaatst: Wo Jan 29, 2003 6:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Onze lerares latijn kan egt geen orde houden. Van les komt er ook wienig terecht en dat is te zien aan de cijfers.... Treurig, sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Dingetje
Plebeër

BerichtGeplaatst: Wo Jan 29, 2003 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tom schreef:
Onze lerares latijn kan egt geen orde houden. Van les komt er ook wienig terecht en dat is te zien aan de cijfers.... Treurig, sip

Boos grrr, wel erg grote avatar... Das irri, dat verbreed dat hele stuk voor nix, dan blijven er lege vlakken open en verkleint het tekstvak en je moet meer meer scrollen en dat veroorzaakt dan weer eerder een muisarm (das dan onzin, maar goed, mag het plaatje wat kleiner of gewoon weg)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
rana_svezia
Odysseus

BerichtGeplaatst: Wo Jan 29, 2003 10:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

eens!
You will stay, i'll sail away
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
tom
Patroklos

BerichtGeplaatst: Do Jan 30, 2003 4:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sorry hoor Vragend, in de war de webmaster heeft em verwijdert en ik maak wel een kleinere... ->>> back to topic ->>> Wij hebben een eerste jaars lerares. Ze kan egt geen orde houden. We doen gemiddeld een tekst per 3 lessen ofzo...
MT
Patroklos

BerichtGeplaatst: Do Jan 30, 2003 6:47 pm    Onderwerp: Wat vind jij van je leerkracht Latijn/Grieks?? Reageer met quote

Mijn leraar latijn is op zich heel erg aardig en kan op zich ook heel goed uitleggen, maar hij is zooooooooo chaotisch, daar wordt je niet goed van. wij moeten hem vertellen wat we moesten doen (soms wel handig). Nu zitten we met z'n elven bij latijn omdat de meesten hem niet als leraar wilden en dus maar grieks hebben gekozen. en hij stinkt ook behoorlijk uit z'n mond (en doordat het een klein lokaal is stinkt het ook in het hele lokaal) omdat hij voor elke les nog zo'n stomme stinkstok in z'n mond moest hebben.
mijn lerares KCV (die ik vorig jaar voor grieks had) is wel aardig, maar een beetje te streng: je mag niet eens fluisteren.
tom
Patroklos

BerichtGeplaatst: Do Jan 30, 2003 9:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jullie zeggen wat ie moet doen, maar bij ons in de klas maakt iedereen misbruik ervan en is het dus "One Big Disaster".
Dingetje
Plebeër

BerichtGeplaatst: Do Jan 30, 2003 10:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We hebben btw al een topic met zon onderwerp (doos-enten), maar goed...
Die van ons is als ze in een goede bui is goed, leuk en aardig. Maar ze is wel streng. Als je afkijkt/spiekt krijg je een 'f' van fraude en het wordt meteen op hoog niveau gemeld. Verder ligt altijd haar telefoon op tafel, af en toe krijgt ze een smsje, moet ze ff terug smsen of ze wodt gebeld.
Verder leert ze iedere vakantie een taal. Tussendoor speelt ze voor advocaat (heeft rechten gestudeert en officiele titel ofso) Daarbij is ze ook nog groot fan van feyenoord. Iemand met veel verschillende intresses dus
Naar boven
lizzie
Patroklos

BerichtGeplaatst: Za Feb 01, 2003 12:48 pm    Onderwerp: wat vind ik van mijn grieks en latijn docente Reageer met quote

Hoi allemaal,

Wil ff een reactie geven op dit onderwerp. Voor de vakken Grieks en Latijn heb ik dezelfde lerares Geeft over. Ze is een onwijs irritand en blerend mens, rekent altijd herhalingsfouten (soms wel 3 of 4 keer), en zou nu eigenlijk met de vut moeten gaan (ze is nu een jaar of 63). Daar komt bij dat je absoluut niet kan afkijken, balen, balen en nog eens balen Treurig, sip .

nou mazzel allemaal en sterkte ermee Pestend !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
stuudje
Patroklos

BerichtGeplaatst: Ma Feb 03, 2003 4:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heey allemaal!!
voor latijn heb ik mr. de bruin en voor grieks mr. tukker...
ze zijn allebei best oke...
vooral tukker want die is voor NAC Steekt duimen op !! en het enige minpuntje aan meneer de bruin is dat hij voor feyenoord is.. Vragend, in de war
maarja ik stop weer is..
xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> De lessen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 1 van 14

Ga naar: