Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Opdrachten door Lodewijk XIV

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige vakken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Noraly
Artemis

BerichtGeplaatst: Ma Dec 12, 2005 6:54 pm    Onderwerp: Opdrachten door Lodewijk XIV Reageer met quote

Hallo iedereen,

morgen moet ik een werkstuk over Lodewijk XIV inleveren. Ik behandel hierin onder andere de opdrachten die hij heeft uit laten voeren. Zouden jullie een aantal opdrachten weten? Natuurlijk zijn de verbouwingen aan Versailles al bekend. Ik zou graag nog wat meer willen hebben dan dat ik nu heb (ik heb bijvoorbeeld al wat over de academies, maar niet echt veel. als iemand informatie heeft?)
Het zou super zijn als jullie me konden helpen.

Groetjes,
Noraly
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Ma Dec 12, 2005 11:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoop dat ik niet te laat ben... http://home.wxs.nl/~hagen327/MuzlodXIV/MuzlodXIV.html

http://users.telenet.be/robertdelva/classicisme.htm
Onder de tweede reeks plaatjes.

Dit zijn de dingen die ik nu zo'n beetje voor je kan vinden op de vrij late avond, maar ik google gewoon en dat heb je waarschijnlijk zelf ook al gedaan. En het is wel jammer dat je het morgen al in moet leveren, ik had het wel even aan mijn docent CKV2 kunnen vragen want we hebben het deze periode over hofcultuur/Lodewijk XIV... Succes in ieder geval ermee. Knipoog, niet serieus
Noraly
Artemis

BerichtGeplaatst: Ma Dec 12, 2005 11:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dankjewel, ik was inmiddels al klaar, maar toch bedankt Vrolijk.
Ik was er idd een beetje laat mee, wilde gewoon nog iets extra's toevoegen, maar ik vind het een prima werkstuk geworden.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige vakken Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: