Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Don't pimp my teacher
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Scholen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
suzenina
Optimaat

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 6:24 pm    Onderwerp: Don't pimp my teacher Reageer met quote

Hey,

Ik las net het topicje "pimp my teacher" en ik besloot -omdat het gesloten was- dan maar een tegenovergestelde te maken. Wie is jouw lievelingsleerkracht? Waarom? Welk jaar?

Ik zal beginnen:

Mijn klassenleerkracht 1ste middelbaar en leerkrachte Frans, goed karakter, meestal vriendelijk
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
M...
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 6:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mijn favoriete leerkracht?

dat moet ikzelf zijn...

(hahahahaha Pestend )
Morri
Artemis

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 7:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn lerares Grieks. Omdat ze gewoon bewezen heeft heel aardig te zijn, altijd lekker vrolijk is, en natuurlijk het leukste vak geeft. Erg vrolijk, lachend

de dingen hebben jou nodig
om gezien te kunnen worden

K. Schippers
Naar boven
Athena_Pandora
Centurion

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Phoeh, denk mijn leraar KCV, omdat hij zo levendig kan vertellen en altijd leuke verhalen heeft!
Merlijn
Plebeër

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 9:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn leraar economie, omdat hij totaal geen orde kan houden Vrolijk

Eigk is dit een veel beter topic...
Djavizz
Centurion

BerichtGeplaatst: Di Feb 21, 2006 8:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedoel je dominus Westerlaken? Ja, idd...

Mijn leraar Lat. kan echt TOTAAL niet uitleggen. Men vraagt nu, terwijl we dat leerden in Hfst. 4, en we nu in Hfst. 7 zijn, wat NAAMVALLEN zijn! My goodness! Ook meer dan de helft van de klas had een onvoldoende voor Latijn op z'n tussenstand... ik was de enige met een tien, en sommigen kunnen dat niet pikken... hmpf...
Merlijn
Plebeër

BerichtGeplaatst: Di Feb 21, 2006 11:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Westerlake idd
isabelle!
Optimaat

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2006 7:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

em er zijn best veel goede leraren bij mij.. ik kan zo gauw neit kiezen:p
een aantal zijn:
Mr. van Oers - engels- die is zoooo droog. Als je hem ziet denk je dat hij een vriendelijk oud mannetje is, maar ondertussen is hij erg scherp en doet aan bergbeklimmen (en is gek op zwitserland)
Mr. Tukker - latijn - je kan altijd lachen met latijn, kan goed uitleggen,geeft duidelijke aantekeningen
Mr. Joosen - natuurkunde - hij is een beetje one of the guys, je kan hem gewoon in de zeik nemen zonder dat hij dat erg vind, dat is wel leuk. Hij is alleen ook officieel leerlingpester (lees: absentencontrole) dat is wel minder...
Mr. Berkhout - L.O. - hij is een soort mi;itair tijdens de gymles; niet zeiken, lopen! das is wle goed voor het stelletje slappelingen bij mij in de klas ( en hij zit op de zelfde hockeyclub als ik Pestend )

er ontbreek hier alleen mijn fantastische invallen voor nederlands: Mr. Hulshof, maarja, die is weer weg. Geen feest meer bij nederlands.

het zijn trouwens wel allemaal mannen he Pestend
Naar boven
Ilse
Patroklos

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2006 3:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

volgens mij heb ik nu geen leraren die ik niet mag... maar de leukste leraren en leraressen zijn toch wel mevrouw Wiering van Engels, meneer v.d Zee van Scheikunde, mevrouw Prinsen van Grieksen meneer de Prins van Nederlands. Ow ja en mevrouw Alblas niet te vergeten, ik heb haar 5 jaar lang voor Grieks gehad... ze is nu alleen jammer genoeg weggegaan naar een school ergens in Dordrecht Treurig, sip Heeft iemand haar toevallig nu? Knipoog, niet serieus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2006 5:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mij op school lopen echt een paar helden rond en ik denk dat ze zelf wel weten dat ik dat vind. Vrolijk Mijn docenten klassieke talen, mijn lerares Frans, mijn decaan en ex-lerares geschiedenis, de moderator... En zelfs mijn leraar wiskunde heeft heel soms wel 'iets' waardoor ik hem mag.
Sacrificial Fire
Artemis

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2006 8:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm... mijn lerares Latijn/Grieks/kcv, daar kan ik het denk ik het best mee vinden (moet ik wel, acht uur per week). Mijn leraar Frans kan soms erg droog zijn, maar ook wel heel irritant. En de lerares ckv2 (doodzonde dat het voor dit jaar alweer afgelopen is) is ook wel grappig, op een bepaalde manier. Oh ja, en voor ik het vergeet, de lerares Engels is gewoon randomly leuk. Vrolijk
Melanthe
Artemis

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2006 8:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind mijn Latijn en Griekslerares wel erg leuk, maar de topleraar is toch wel mevrouw te Beest van geschiedenis! Ze is echt betrokken bij de leerlingen en helpt je als iets niet goed gaat, zowel thuis als op school. Dan kan ze ook nog erg goed geschiedenis uitleggen en leuke verhalen vertellen! Joset, top! Steekt duimen op Aanbidt
En mijn huidige leraar geschiedenis, meneer van Leeuwen, is iets minder betrokken bij de leerlingen maar kan echt super uitleggen én heeft hele droge humor. Steekt duimen op

Als ik ooit het lerarenvak in mocht stappen zou ik een combinatie van die twee leraren willen zijn... de humor van meneer van Leeuwen en de betrokkenheid van Joset. Geen idee of me dat gaat lukken trouwens..

Too bad or not so bad, that's the question.
Naar boven
suzenina
Optimaat

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2006 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben gewoon GEK op die-van-godsdienst. Die kan superlief zijn, en ze vertelt ons altijd veel...

En die van geschiedenis valt ook mee... we dwalen altijd af van de les... en uiteindelijk komen we uit bij een discussie over...Bush. Bovendien zijn wij haar favoriete klas, dus he, waarom zou zij onze favoriete lk dan niet zijn?!
Ca
Patroklos

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat ik mijn geschiedenisleraar de leukste leraar vind... Hij is net nieuw dit jaar en hij is nog best jong (daar wil ik verder niks mee zeggen hoor Pestend (A)) Ik heb het bij hem zelfs voor elkaar gekregen dat we een hele les op de tafels mochten zitten:P Maar tijdens geschiedenis doen we op zich eigenlijk best wel vrij weinig xD maar toch halen we bijna allemaal goede cijfers (vorig jaar een 5 op mijn 3de rapport, nu een 8 Erg vrolijk, lachend)
maar mijn bio lerares mag ik ook niet vergeten!! zij is wel MEGA en dan in de zin van 'niet slank' . Zij is echt zoooo grappig en aardig en ze kan zooo goed uitleggen!! toen we het over chromosomen hadden en overerving, toen deej ze gwoon allemaal toneelstukjes; zij was een chromosoom en iemand uit de klas ook en die gingen dan vermenigvuldigen etc. echt zooo koel:p
maar zij had het op een gegeven moment ook over anaal neuken XD iemand vroeg dat zo voor de grap en de meeste leraren zouden dat negeren, maar zij ging er zogenaamd heel serieus op in en toen hebben we het daar een hele les over gehad Pestend
eVoLi
Odysseus

BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2007 4:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb best behoorlijke leerkrachten, en door de jaren heen ook best leuke gehad. Met op kop natuurlijk ex-leraar Latijn Steekt duimen op Gewoon heel enthousiast, staat ook heel dicht bij z'n klas. Momenteel is het mevrouw Nederlands-Engels, geweldige humor, superdroog, we hebben ons geweldig geamuseerd met haar in Italië! Bovendien heel intelligent, brede algemene kennis, altijd bereid om een vraag te beantwoorden na de les enzo (en nee dat doet niet iedereen bij ons Rolt met ogen ), heel enthousiaste manier van lesgeven en kent een hoop grappige anekdotes en sappige details, waardoor we alles goed onthouden. Stelt wel bijzonder hoge eisen, ik zal gewoon enooorm gelukkig zijn als ik 80 weet te halen Vrolijk We hadden bijna een fanclubje opgericht met haar trouwe Italië-aanhangers Hypocriet, schijnheilig

Verder kan meneer geschiedenis ook geweldig vertellen, meneer wiskunde is wel grappig, maar helaas kan ik zijn vak absoluut niet, meneer Duits is helemaal gek en vindt onze klas geweldig un sehr vernünftig Cool

De directeur vind ik trouwens ook geweldig, hele slimme man, altijd vriendelijk en staat echt open voor vragen of projecten van leerlingen. En ook wel fijne humor Vrolijk
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Scholen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: