Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Don't pimp my teacher
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Scholen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dgirl
Optimaat

BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 10:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

-Mijn lerares/ex-mentor voor Engels is heel aardig, helaas is ze erg vaak ziek.. Maar als ze er is heeft ze altijd leuke opmerkingen(sarcastische dan, mijn soort humor wel:D), en ze kan ook heel serieus doen.
-Mijn lerares Nederlands (de 3e voor mij), omdat die nog heel jong is (22) en heel dicht bij ons staat. Ze is met ons meegeweest naar Polen en ik heb heb een goed gesprek met haar gehad(en wat anderen hoor)
-Mijn leraar Latijn/Grieks, omdat hij altijd wel vrolijk is en best veel dingen toelaat die andere docenten niet toelaten, misschien wel niet zo slimme dingen(bijvoorbeeld: een woordenlijst bij een pw mogen hebben). Hij kan ook heel goed vertellen, het Parisoordeel vertelde hij als een schoonheidswedstrijd tussen Britney, Christina en Shakira, of iets in die trant:D)
-Mijn leraar geschiedenis, omdat hij ook leuke humor heeft. Hij heeft een hele grote mond en zegt agressieve dingen, maar als hij op z'n gemak is is hij echt het tegenovergestelde, heel zorgzaam enzo:)
Latino_x
Patroklos

BerichtGeplaatst: Do Dec 06, 2007 9:03 pm    Onderwerp: Re: Don't pimp my teacher Reageer met quote

Mijn leraar LBS! Hij is jong en een LEKKER DING, en nog aardig ook... Love Haha Rolt met ogen

KuZz Kiss

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Scholen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: