Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Wie heeft in 2e fase voor Grieks én Latijn gekozen?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Algemeen Klassieke Talen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Di Jan 18, 2011 5:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, dat is niet iets waar ze bij decentrale selectie aandacht aan besteden...
koekiemonster
Patroklos

BerichtGeplaatst: Di Jan 18, 2011 6:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oké, bedankt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
De Prof
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 1:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Niet specifiek inderdaad. Je moet je op verschillende manieren presenteren en door beide talen met succes af te ronden geef je wel blijk van kundigheid en doorzettingsvermogen. Waarschijnlijk zal je een van de talen met een hoop zelfstandig bestuderen van de stof je eigen moeten maken. Dat kan je wel helpen bij je decentrale selectie.

Andere zaken zijn wellicht wat belangrijker, zoals vrijwilligerswerk doen. Bijbaantjes in bijv. de thuiszorg etc. etc. Succes ermee! Vrolijk
-MoiDea-
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Do Jan 27, 2011 6:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De Prof schreef:
Niet specifiek inderdaad. Je moet je op verschillende manieren presenteren en door beide talen met succes af te ronden geef je wel blijk van kundigheid en doorzettingsvermogen. Waarschijnlijk zal je een van de talen met een hoop zelfstandig bestuderen van de stof je eigen moeten maken. Dat kan je wel helpen bij je decentrale selectie.

Andere zaken zijn wellicht wat belangrijker, zoals vrijwilligerswerk doen. Bijbaantjes in bijv. de thuiszorg etc. etc. Succes ermee! Vrolijk

Zoveel mogelijk werken naast je school, dat helpt Vrolijk
Fanie van Stephanie
Patroklos

BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2011 1:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

in mijn school doen redelijk veel leerlingen Grieks-Latijn in het vierde jaar. vanaf jaar 5 kunnen we ook nog verder uitbreiden zoals Grieks-Wiskunde (6 of 8 uur) of Grieks-Wetenschappen, of gewoon nog Grieks-Latijn. we zitten nu met 20 in de klas maar een deel gaat stoppen en volgend jaar word de klas ingedeeld en gevoegd aan andere klassen (hangt af van wat je kiest)
we hebben ook heel veel die nog Latijn doen (maar weet aantal niet meer zo goed)
ik wil echt zo graag eens in een kleine klas zitten, lijkt me zo leuk (bijna privé-les)!

greetz

to be or not to be, that's the question
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
clara-dier
Patroklos

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2011 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit in de derde en ik en iemand anders hebben het allebei gekozen.Bijna iedereen verklaarde mij voor gek! bij ons gaan er best wel wat atheneum doen dus ik zit bij Latijn en Grieks volgend jaar niet in super grote klassen maar ik heb ook niet bijna prive-lessen. Mijn docente Latijn zij dat er ongeveer klassen van 15 leerlingen zouden komen. In elk jaar zijn er wel een paar die Latijn en Grieks hebben gekozen maar het zijn er niet veel ik geloof 1 of 2 of zo.
Naar boven
clara-dier
Patroklos

BerichtGeplaatst: Di Jun 07, 2011 4:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lisettee schreef:
Ik ben dit jaar de enige die Latijn én Grieks heeft gekozen... Verder doe ik Grieks met één ander meisje, maar zij heeft geen Latijn. En bij Latijn zit ik met een man of 12 (maar dat weet ik niet helemaal zeker).
Valt bij onze school dus reuze mee. Er zijn maar 13 leerlingen die klassieke talen volgen. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant: Lang leve privéles! Vrolijk

Dat lijkt me zo geweldig prive-les
Naar boven
haastrechtenaartje
Patroklos

BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2011 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bij ons 40 gymnasiasten en ik ben de enige die beide doet. grieks klas van 4 en latijn dus de overige 36 (wel verdeeld over 2 groepen)
Naar boven
clara-dier
Patroklos

BerichtGeplaatst: Za Dec 17, 2011 6:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit nu in de 4de Bij Grieks met 13 en bij Latijn met 12 ik heb nu Latijn en Grieks en iemand anders ook. Het is echt gezellig met zo'n klein klasje. Bij Grieks is het vrij rustig. Bij Latijn lachen we heel vaak enz.. het is best wel druk voor zo weinig mensen bij Latijn. Soms krijgt de lerares ook de slappe lach XD. We doen natuurlijk ook gewon lesstof en zo.
Naar boven
liezz
Patroklos

BerichtGeplaatst: Za Jun 22, 2013 7:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit nu in de derde dus ik moes tijdje geleden kiezen. Ik heb heel lang getwijfeld en uiteindelijk Latijn en Grieks gekozen, bleken die lessen tegelijkertijd ingeroosterd te zijn... Nu heb ik voor de zekerheid Frans erbij gekozen, voor als Grieks niet door zelfstudie lukt. Ik hoop heel erg dat het wel lukt, want ik vind Frans eigenlijk een stom vak Pestend

Bij ons kiezen ong 10 mensen Latijn en 5 mensen Grieks, en ik doe dus allebei haha niet zo veel mensen dus Knipoog, niet serieus
Ik werd wel beetje voor gek verklaard, maarja als je t leuk vindt Vrolijk
Naar boven
MichaelTak
Patroklos

BerichtGeplaatst: Vr Dec 12, 2014 2:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hi,

Twee weken geleden ben ik geopereerd aan mijn hernia en sindsdien buiten mijn dagelijkse oefeningen bedlegerig. Nu lig ik in bed, hoofdeind iets omhoog, Mijn benen licht opgetrokken en de basis van de laptop ligt tegen mijn opgetrokken benen aan en het scherm heb ik bijna helemaal opengeklapt. Werkzaam maar absoluut niet ideaal.

Hoe werken jullie met je laptop in bed? Ik heb gegoogled maar vind nergens een NL leverancier van laptop bed standards. Heeft iemand een tip?
By the way, het beste programma voor marketing en SEO voor mij - is een XRumer 12.0.9 Elite + SocPlugin Vrolijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail ICQ Nummer
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Algemeen Klassieke Talen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: