Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Extra keuzevak op afstand volgen?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> De lessen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Viool*chick
Patroklos

BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 7:57 pm    Onderwerp: Extra keuzevak op afstand volgen? Reageer met quote

Heey,

Is het bij jullie ook zo dat je maar één keuzevak mag? Op mijn school is het namelijk heel raar geregeld. Wij doen eigenlijk atheneum met een of meerdere keuzevakken; tenminste zo zou je het kunnen zeggen. Wij moesten gewoon het gemeenschappelijk deel van Natuur&Gezondheid en dan een keuzevak. Ik heb toen Latijn gekozen maar je mocht maar 1 keuzevak uitkiezen. Omdat ik ook nog Grieks wilde en een 8 gemiddeld stond heb ik toen een extra examenvak genomen en heb ik dus nu wel Latijn én Grieks. Maar nu ik in mijn examenjaar zit is het echt heel vervelend. Op onze school is het namelijk de regel dat het extra examenvak niet ingeroosterd wordt, wat dus betekent dat Grieks tijdens Biologie, tijdens Latijn en tijdens andere vakken valt, heel vervelend. Hebben jullie ook op jullie school dat je een extra examenvak op afstand moet volgen? Ik vind het echt lastig want er worden best belangrijke dingen gedaan tijdens de lessen klassieke talen ..

Ben benieuwd of het bij jullie ook zo werkt!

Si vis amari, ama!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Morri
Artemis

BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb zelf 5 bijvakken: Grieks, Latijn, economie1, filosofie en maatschappijleer2. Bij ons is het zo dat Grieks en Latijn altijd ingeroosterd worden en daarnaast is er de garantie dat voor iedereen een bijvak ingeroosterd wordt. Voor mij vallen daarom economie1, filosofie en maatschappijleer2 op dezelfde uren. Latijn en Grieks zijn gewoon ingeroosterd. Ik ga zelf nooit naar maatschappijleer, dat is thuis goed te doen en nauwelijks naar economie, meestal ben ik bij filosofie.

Ik snap wel dat het heel lastig is voor jou omdat het ook profielvakken zijn.. Wat ik bij economie altijd doe en misschien ook voor jou handig is, is de uitwerkingen van iemand lenen die dezelfde stof vorig jaar al gehad heeft, weet niet of je zo iemand kent misschien?

de dingen hebben jou nodig
om gezien te kunnen worden

K. Schippers
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Viool*chick
Patroklos

BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm nee, maar ik heb wel het geluk dat ik 2 hele aardige leraressen heb (respectievelijk voor Latijn&Grieks) en dat is erg fijn. Ze zijn echt wel bereid om me in de pauzes of in tussenuren te helpen enzo. Gelukkig maar! En ik probeer gewoon zo vaak mogelijk te gaan en omdat Latijn en Grieks naast elkaar zitten zou ik zelfs nog halve lessen kunnen volgen van 2 vakken Pestend

Si vis amari, ama!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> De lessen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: