Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Afdwaaltopic #2
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 153, 154, 155  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige berichten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2008 11:22 pm    Onderwerp: Afdwaaltopic #2 Reageer met quote

We zijn toe aan nummertje 2... gaat uw gang! Dit topic is bedoeld voor alle vragen, opmerkingen, quotes die offtopic zijn of voor dingen die je opvallen, die je gewoon wilt vertellen, waar je een mening over wilt...of wat dan ook.

Veel plezier!

Link van het eerste afdwaaltopic: http://forum.latijnengrieks.com/viewtopic.php?p=13328

Link naar de laatste pagina van het eerste afdwaaltopic:
http://forum.latijnengrieks.com/viewtopic.php?t=560&start=7485

Laatst aangepast door Nieni op Ma Mrt 10, 2008 11:25 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Saskiaatje
Odysseus

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2008 11:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ging dus zeggen...

nienna89 schreef:
Ik wilde vanmorgen ook bloed gaan geven, toch twee tussenuren achter elkaar. Maar... Op mijn oproepkaart stond dat ik contact op moest nemen in het geval van verkoudheid/keelpijn. Nou, daar heb ik dus last van, dus ik bellen. Mag ik geen bloed geven, en de vorige keer ging ook al niet door omdat m'n ijzergehalte dus te laag was. De bloedbank is dus niet zo blij met mij, al heb ik wel 'n hele zeldzame bloedgroep. (B negatief)

Wat raar, normaal doet de bloedbank daar helemaal niet moeilijk over Uitdrukkingloos
En don't forget: de bloedbank is blij met iedereen, daarom word je ook zo in de watten gelegd *heeft al pelikaantje gespaard* *eet altijd speculaaspoppen* *en drinkt altijd kersenthee* *en maakt altijd medisch praatje met verpleegkundige* Vrolijk
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2008 11:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook al een pelikaan!! Cool En ik eet altijd spritsen (2, zitten in een pakje) en drink een glaasje koel, helder water uit de automaat. En ik lees het boek waar donoren soms een verhaaltje in schrijven over hun donatie. Als ik uitgelezen ben, ga ik weer naar huis.

@Nienna: Verkoudheid/keelpijn...als het niet zo heel erg is, kun je gewoon bloed gaan geven... En je oproep is twee weken geldig, dus je kunt ook een weekje wachten en dan misschien gaan... Tenzij ze je in de computer al geblokkeerd hebben...
eVoLi
Odysseus

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2008 11:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik was ook verkouden, niet echt een probleem tenzij je medicijnen genomen hebt ofzo. Ik geef trouwens bloed bij een actie die hier 2x per jaar in Leuven is, Bloedserieus, door studentenkringen georganiseerd, je krijgt een zakje vol lekkers en kranten en magazines enzo in ruil (en een T-shirt als je flauwvalt Pestend ), je mag ook gratis naar hun fuif en allerlei andere activiteiten, er is altijd massaal veel volk dus het Rode Kruis krijgt lekker veel jong studentenbloed Steekt duimen op Pestend

Je kan ook zelf naar het Bloedtransfusiecentrum gaan en daar plasma gaan geven enzo, maar dat duurt langer en daarvoor moet ik een geweldige berg op fietsen (tjee wat klinkt dat stom als excuus Houdt mond dicht, maar ja geen zware inspanningen na een donatie he Pestend ). En er is niemand anders, en dat is een beetje eenzaam en lang niet zo gezellig als met wildvreemden over je bloedgroep of flauwvallen babbelen Pestend
Nienna89
Artemis

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 12:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, ik mocht echt geen bloed geven, en inderdaad, m'n oproep is twee weken geldig, maar hij loopt woensdag af, en twee weken geleden was ik dus ook al verkouden, dus toen dacht ik al dat beter 'n weekje kon wachten. Pestend
Maargoed, ze zullen me binnenkort wel weer oproepen, ik neem aan dat ze m'n bloed graag willen hebben, aangezien de vorige oproep eigenlijk te snel kwam...

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!

It ain't the coffee in my kitchen! ~ Jimmy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Yahoo Messenger
Gigano
Centurion

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 12:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jeuh! Heb de eer om een post te plaatsten op de eerste pagina van het tweede afdwaaltopic. Hoezee!

Babet zei:
"Bjorn is zo cool, dat als hij een kamer binnen loopt, de entropie configuratie gelijk wordt aan 0." Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Melanthe
Artemis

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 12:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm.. ik heb nog nooit bloed gegeven, heb ook geen idee welke bloedgroep ik heb... Maar vlgns mij heb ik een nogal laag ijzergehalte en ook lage bloeddruk dus mssn is dan wel niet zo slim, geen idee.

Mssn morgen Artesfeest... Erg vrolijk, lachend Maar dan moet ik wel eerst n slaapplaats regelen... Pestend

Too bad or not so bad, that's the question.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
De Prof
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Melanthe schreef:
Hmm.. ik heb nog nooit bloed gegeven, heb ook geen idee welke bloedgroep ik heb... Maar vlgns mij heb ik een nogal laag ijzergehalte en ook lage bloeddruk dus mssn is dan wel niet zo slim, geen idee.

Mssn morgen Artesfeest... Erg vrolijk, lachend Maar dan moet ik wel eerst n slaapplaats regelen... Pestend

Geen geluk met kamers nog?
Ik heb me ooit ook opgegeven bij de bloedbank, maar niet meer gegaan destijds, brak, laks enzo Pestend Ik ga hier in Grunn maar eens opzoeken waar ik iets kan vinden.

Iemand trouwens een tip voor een vakantiehuisje of iets dergelijks voor 12 personen om een weekendje huisweekend in te vieren? Liefst in een van de noordelijke provincies Vrolijk
Saskiaatje
Odysseus

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 5:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De Prof schreef:

Iemand trouwens een tip voor een vakantiehuisje of iets dergelijks voor 12 personen om een weekendje huisweekend in te vieren? Liefst in een van de noordelijke provincies Vrolijk

Pak een waddeneiland! Vrolijk
Noraly
Artemis

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Of een centerparks. Of hebben ze daar niet van die grote huizen?

Edit: Ik ben ook wel eens in/bij Grou geweest, in Friesland. Daar kon je ook zeilen enzo, wel heel relaxed. Weet alleen niet meer hoe het park heette..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 10:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Melanthe schreef:

Heb je goed prikbare aderen? Dan kun je misschien plasmadonor worden... dat heeft geen invloed op het ijzergehalte in je bloed omdat alleen plasma wordt verzameld, de andere bloedbestanddelen krijg je terug. Maar goed, misschien vind je bloed/plasma doneren wel gewoon een eng idee en hoewel het niet eng is, moet je het dan misschien niet doen... (en voor bijvoorbeeld Nienna geldt ook dat de kans groot is dat ze op een gegeven moment bij de bloedbank gaan vragen of je plasmadonor wilt worden, omdat je zo'n zeldzame bloedgroep hebt waar relatief weinig vraag naar is, maar vaak willen ze dat je eerst een paar keer volbloed geeft, vraag me niet waarom)

@Prof en Saskiaatje: Ik dacht ook meteen aan een waddeneiland. Maar echte tips heb ik niet, de huizen op waddeneilanden die ik weet, zijn meteen voor een stuk grotere groepen. (vanaf 25 man) En wat willen jullie, rust? Pestend Of wel een beetje in de buurt van iets waar iets te doen is? En zoiets als drie huisjes voor vier personen? Of per se in een groepsverblijf?
De Prof
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 2:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nou kijk lieve mensen, ik woon dus in Groningen in een studentenhuis, en ja, dan doen we huisweekend. Lekker een keer met zn 12en in een huisje zitten, alsof we dat nog nooit doen Vrolijk Maar de criteria zijn: er moet wat te doen zijn, niet teveel huisjes omheen ivm de herrie evt. Knipoog, niet serieus En het moet goedkoop. Inmiddels hebben we een huisje gevonden voor een weekend met 12 man voor €295,- Daar kun je bij centerparcs nog niet eens een wc voor huren. En het is in Pieterburen, vlakbij zee enzo. Best grappig Vrolijk Al mn huisgenootjes waren trots op me dat ik het zo goed gevonden had Cool

ps. Wie heeft er vandaag 'crazy 88' gezien? Van BNN. Wat een leuk programma is dat! En voor de belgjes onder ons, www.uitzendinggemist.nl daar staat hij vast ook zo op Vrolijk
eVoLi
Odysseus

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 5:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoera voor de Prof, en dat het een fijn weekend moge worden Steekt duimen op
Noraly
Artemis

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Chill, hoe heet dat? Wij *vriendengroep* wilden ook zoiets doen van de zomer ofzo, misschien. Maar alleen als het betaalbaar was Pestend.

Wanneer gaan jullie?

Verder @ evoli: dronken belgen zijn geweldig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
eVoLi
Odysseus

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 12:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hé zeg, ik was niet dronken hoor, een beetje in de, ik had maar 1 pint en 2 wodka-oranges op, en heel veel cola en dat over een uur of 5-6 gespreid, ik was gewoon nog een beetje blij en hyper door het feest Pestend

Dronken Belgen zijn wel leuker dan dronken Nederlanders ja, toch de dronken Nederlanders die ik al ontmoet heb Knipoog, niet serieus De zatten gisteren sprongen gewoon de hele zaal door en wilden met elk meisje dansen (zelfs met een jongen die gewoon lang haar had, zo ver waren ze dus heen Pestend )
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige berichten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 153, 154, 155  Volgende
Pagina 1 van 155

Ga naar: