Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Het Grote Frustratietopic #2
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 56, 57, 58  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige berichten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 7:13 pm    Onderwerp: Het Grote Frustratietopic #2 Reageer met quote

Dit was deel 1: Het Grote Frustratietopic

Veel "plezier" in deel 2...waarin hopelijk weer vele frustraties gedeeld en daarmee verlicht kunnen worden.

En hiermee eindigde het eerste deel van het Frustratietopic:
-MoiDea- schreef:
Eigen frus: de zaalhuur van onze hofdansvereniging is opgezegd en nu moeten we op zoek naar een nieuwe zaal. Iemand tips?

Waar moet zo'n zaal voor hofdansen aan voldoen? (qua wat is praktisch) Ik weet dat buurthuizen vaak heel goedkoop zijn. Van waar ging de vorige zaalhuur uit? Vraag of de eigenaar nog tips heeft?
Bel basisscholen, (openbaar en niet-openbaar allebei proberen, ik weet niet wat goedkoper is) turn/dansverenigingen... Verder weet ik niks specifiek over Groningen natuurlijk, maar dit is wat er in me opkomt. Hebben andere ledden nog ideeën, connecties...?
-MoiDea-
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 7:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We zitten aan een budget van maximaal E 30,- per week vast, en we willen de hele maandagavond oefenen. Vandaag zijn we aan het bellen geweest, maar haast niemand had plek of het was onbetaalbaar. Een middelbare school en het Heerenhuis bellen ons nog terug... hopen maar Vrolijk
Noraly
Artemis

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 8:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt misschien vreemd, maar je kan ook wat antikraak proberen, als 'kunstenaarsvereniging' heb je vaak voorrang in HELE grote panden/ruimtes en als je wilt kan je dan zelfs vaker dan alleen de maandagavond. Is wel voor tijdelijk maar meestal krijg je wel wat nieuws aangewezen als je eruit moet.
Het is natuurlijk niet heel luxe of zo, maar het is een idee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
-MoiDea-
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 9:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Antikraak is niet echt een optie... we moeten toch een redelijk permanente zaal hebben en er normale huur voor betalen in verband met onze subsidie.
De Prof
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 10:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Puddingfabriek? De oude graansilo? Heerenhuis idd. Daar zijn heel vaak dansgroepen enzo, dat is misschien een goede optie inderdaad.

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een locatie en het lukt ook niet echt. We (Rode Kruis Studentendesk Groningen) organiseren een sinterklaasfeest voor gezinnen onder de armoedegrens. Krijgen ze een zak met cadeautjes en is er een sinterklaas en pieten etc. Alleen die cadeautjes moeten wel ingepakt worden waar we ruimte voor nodig hebben. En het feest moet gehouden worden. Best lastig, nog tips? Knipoog, niet serieus
Noraly
Artemis

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 11:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ooohh ik wil meehelpen inpakken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
-MoiDea-
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Wo Nov 05, 2008 11:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De Prof schreef:
Puddingfabriek? De oude graansilo? Heerenhuis idd. Daar zijn heel vaak dansgroepen enzo, dat is misschien een goede optie inderdaad.

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een locatie en het lukt ook niet echt. We (Rode Kruis Studentendesk Groningen) organiseren een sinterklaasfeest voor gezinnen onder de armoedegrens. Krijgen ze een zak met cadeautjes en is er een sinterklaas en pieten etc. Alleen die cadeautjes moeten wel ingepakt worden waar we ruimte voor nodig hebben. En het feest moet gehouden worden. Best lastig, nog tips? Knipoog, niet serieus

Kolder & Co is echt supergoedkoop.
DJ JB
Columna Fori

BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2008 12:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

De plaatselijke voetbalkantine wil ook nog wel eens voor węnűg op een verlaten avond hun ruimte beschikbaar stellen. Uiteraard wel even alle tafels en stoelen aan de kant schuiven en terugzetten. Knipoog, niet serieus
Sacrificial Fire
Artemis

BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2008 5:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hamer Aaaaargh wat een rotdag. Als ik nu niet ophou met snotteren ga ik mezelf wat aandoen.
eVoLi
Odysseus

BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2008 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

^ Aai wat scheelt eraan?

Ook niet zo'n geweldige week voor mij, veel deadlines en stress, bepaalde dingen zouden echt in orde moeten komen, maar dat doen ze niet Uitdrukkingloos die deadlines veroorzaken ook een redelijk slaaptekort, waardoor m'n uitspraakles vandaag echt niet goed was, de prof véél kritiek had, ik me dat zo aantrok dat ik bijna moest bleiten en de prof na de les kwam vragen of alles ok was Uitdrukkingloos

En op de koop toe krijg ik net bericht van één van mijn fijnste mede-koorleden, waarmee ik de ontmoetingsavond heb georganiseerd, dat ze niet meezingt met het kerstconcert, en dus ook niet mee gaat op weekend, niet meer komt repeteren,... omdat ze haar studies even prioriteit wil geven (heeft nog enkele vakken van het eerste jaar, die ze natuurlijk absoluut wilt halen). Ik begrijp het, bewonder het zelfs, want diep vanbinnen weet ik dat dat voor mijn studies ook beter zou zijn, maar ik kan het koor gewoon niet opgeven, het is zowat m'n enige lichtpuntje geworden Houdt mond dicht maar we gaan haar echt heel erg missen, al is het maar voorlopig... Treurig, sip
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2008 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mag ik een award: meestgenoemde forummer in het groooooote 3-woordenverhaal? Boos Hamer Knipoog, niet serieus
Melanthe
Artemis

BerichtGeplaatst: Vr Nov 07, 2008 10:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry Nieni... Het was het eerste dat in me opkwam.

Too bad or not so bad, that's the question.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mariken
Optimaat

BerichtGeplaatst: Vr Nov 07, 2008 4:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Net de indeling voor mijn volgende co-schap gekregen. Ik kom op radiotherapie Boos. Heelkunde vond ik al niet het leukste blok, en nu mag ik waarschijnlijk ook niet eens hechten (waarvan ik gisteren ontdekte dat ik het echt superleuk vind en ook best wel goed kan). Maar radiotherapie, wat moet ik daar nu?..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Summer
Artemis

BerichtGeplaatst: Vr Nov 07, 2008 11:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

eVoLi schreef:
Ook niet zo'n geweldige week voor mij
veel deadlines en stress
bepaalde dingen zouden echt in orde moeten komen, maar dat doen ze niet
slaaptekort

Herkenning
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Di Nov 11, 2008 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vraag me af hoe het komt dat altijd als ik met mijn moeder over Serieuze Zaken zit te praten (bijvoorbeeld...mijn stagegedoe...om maar wat te noemen Rolt met ogen ik val jullie er niet zo mee lastig want het is te complex en ook ivm herkenning en alles...maar weet dat ik er erg mee zit...) dat er dan iemand (onverwacht, hoor) op bezoek komt. En ik weet dat ze er niks aan kan doen maar het frustreert me dus toch.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige berichten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 56, 57, 58  Volgende
Pagina 1 van 58

Ga naar: