Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Ranken en Awards

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Opmerkingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fruscianouk
Plebeër

BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 4:46 pm    Onderwerp: Ranken en Awards Reageer met quote

Hoi allemaal,

ik hang nog niet zo lang op dit forum rond, maar toch had ik een vraagje/opmerking.

Twas me opgevallen dat er hier ene rankensysteem is: bij een bepaald aantal berichten ben je iets of iemand.

Hier had ik een paar vraagjes over:
1. Welke ranken zijn er precies, en vanaf hoeveel berichten krijg je die?
2. Als er topics worden verwijdert, gaat dan ook het aantal berichten omlaag, en kun je dan weer een lagere rank krijgen?
3. Wat is de hoogste rank (bij hoeveel berichten heb je het maximale bereikt dus)?
4. Krijgen ook postboosters/slowchatters people like that, een rank? of worden die berichten gewoon verwijdert en blijft hij/zij laag?

En nog een opmerking:
Miss. een stom idee, maar ipv van ranken (dat wordt ook zo saai, en iedereen kan wel zien hoeveel berichten je post), is het misschien leuk om iets dergelijks als awards uit te reiken, 1 keer int jaar. Ik weet niet of dit veel zin heeft, aangezien ik nog niet goed weet hoe 'actief dit forum is'. Maar het is maar een suggestie.

Voorbeeld:
http://forum.pepperfans.nl/showthread.php?t=2281
http://forum.pepperfans.nl/showthread.php?t=2353

Natuurlijk wel met een aantal andere awards dan, als beste latijn kenner, beste speller, positiefste lid, weet ik veel.
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 6:33 pm    Onderwerp: Re: Ranken en Awards Reageer met quote

Fruscianouk schreef:

De ranks zijn als volgt ingesteld:

0-49 Patroklos
50-199 Plebeër
200-999 Optimaat
1000-1999 Odysseus
2000-3499 Centurion
3500-4999 Artemis
5000-7499 Mercurius
7500-9999 Columna Fori
10000 -> Zeus

Voor de Moderators: Forum Caesar
Voor de Administrators: Site Admin

Zoiets...het is alweer een beetje aangepast, de aantallen, maar de lijn klopt nog ongeveer. (maar ik ben bijvoorbeeld Admin en dat staat niet onder mijn naam...)

Fruscianouk schreef:

2. Als er topics worden verwijdert, gaat dan ook het aantal berichten omlaag, en kun je dan weer een lagere rank krijgen?

Nee, want de topics die worden verwijderd, worden niet echt verwijderd, maar verplaatst naar ergens waar jullie het niet kunnen zien. Topics verwijderen is op dit forum echt een zeldzaamheid.

Fruscianouk schreef:
4. Krijgen ook postboosters/slowchatters people like that, een rank? of worden die berichten gewoon verwijdert en blijft hij/zij laag?

Ja die ranken mee, maar worden aangesproken op hun gedrag en laten dat daarna meestal achterwege.

Fruscianouk schreef:

En nog een opmerking:
Miss. een stom idee, maar ipv van ranken (dat wordt ook zo saai, en iedereen kan wel zien hoeveel berichten je post), is het misschien leuk om iets dergelijks als awards uit te reiken, 1 keer int jaar.

Hebben we:
Awards: http://forum.latijnengrieks.com/viewtopic.php?t=3801&highlight=forumawards (ja, die kunnen we dus weer openen, editie 2008 Pestend)

Laatst aangepast door Nieni op Wo Nov 19, 2008 6:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
@my0505
Centurion

BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 6:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Edit: Laat maar, staat hierboven al.

Laatst aangepast door @my0505 op Wo Nov 19, 2008 6:35 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Sacrificial Fire
Artemis

BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 6:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

We hebben twee keer forumawards gedaan, ik weet niet meer wanneer we dat voor het laatst gedaan hebben maar het is alweer een tijdje geleden. Misschien weer tijd voor een derde ronde, anyone?
Fruscianouk
Plebeër

BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 8:22 pm    Onderwerp: Re: Ranken en Awards Reageer met quote

Nieni schreef:
Fruscianouk schreef:

De ranks zijn als volgt ingesteld:

0-49 Patroklos
50-199 Plebeër
200-999 Optimaat
1000-1999 Odysseus
2000-3499 Centurion
3500-4999 Artemis
5000-7499 Mercurius
7500-9999 Columna Fori
10000 -> Zeus

Voor de Moderators: Forum Caesar
Voor de Administrators: Site Admin

Zoiets...het is alweer een beetje aangepast, de aantallen, maar de lijn klopt nog ongeveer. (maar ik ben bijvoorbeeld Admin en dat staat niet onder mijn naam...)

Okee, dankje Erg vrolijk, lachend

En excuses dat ik t awardtopic niet eerder had gezien Vrolijk
-MoiDea-
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 10:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij de forumawards moest dit jaar nog de 'meest onopvallende forummer' Pestend
Latinitas
Centurion

BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 10:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is wel weer leuk om dat nu weer te doen inderdaad, maar is het ook niet een idee om de awards nog wat meer te veranderen? Ik bedoel: hoe moet je een award uitrijken voor: "President gaat worden en Dictator gaat worden:" en dat soort? Alleen een idee hoor Knipoog, niet serieus

Faber argenti aerariusque
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Opmerkingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: