Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Presentatie Stalking

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige vakken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fruscianouk
Plebeër

BerichtGeplaatst: Di Jun 16, 2009 5:14 pm    Onderwerp: Presentatie Stalking Reageer met quote

Hoi allemaal,

Ik moet volgende week dinsdag voor Nederlands een presentatie houden en ik ben van plan die over stalking te houden.

Nu moet ik onderzoeken wat mensen van stalking weten en hoevaak mensen er mee in aanraking komen.

De vraag is dus: Wat betekent volgens/voor jou stalking, en heb je er ooit mee te maken gehad?

alsjeblieft?
Hypocriet, schijnheilig
Nieni
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Di Jun 16, 2009 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Verplaatst naar overige vakken.

Eén tip: je vragen zijn veel te algemeen, zo kun je nooit een goede conclusie trekken... Maak een vragenlijst met concrete vragen...en laat die bij voorkeur vooral invullen door mensen die je echt kent. Pestend Zoek verder eens artikelen over stalking...en baseer je meer daarop...handiger voor de objectiviteit van je presentatie. Lijkt mij.
-MoiDea-
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Di Jun 16, 2009 9:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je wil vragen of ze er zelf mee te maken hebben gehad, zul je wel zelf met een definitie moeten komen, anders heb je weinig aan je onderzoek. Je kunt wel vragen wat iedereen eronder verstaat, maar als je de tweede vraag baseert op je eerste krijg je niet de antwoorden die je zoekt.

Verder ben ik het met Nieni eens Vrolijk
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Overige vakken Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: