Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
06-02-04 | Grammatica onderdeel toegevoegd

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Webmaster Jaap
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2004 6:45 pm    Onderwerp: 06-02-04 | Grammatica onderdeel toegevoegd Reageer met quote

Vandaag hebben we een grammatica onderdeel toegevoegd. Dit is mede dankzij enkele mensen op het forum van deze site.
We gaan proberen er steeds meer op te zetten, zodat jullie ook met grammatica zo veel mogelijk geholpen worden. Hou het onderdeel daarom in de gaten.
Heb je nog ideeën of tips, mail het dan door. We zullen kijken of het idee zo goed is dat we er werk van zullen maken!!

Laatst aangepast door Webmaster Jaap op Do Apr 22, 2004 3:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
markiep
Centurion

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2004 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ziet er mooi uit. Misschien is het wel hadig als je een beginpagina maakt waarin het verschil tussen de vormen wordt uitgelegd. Ik kan bij voorbeeld niet het verschil ontdekken tussen een futurum en een futurum extactum. Als je naar de vertaling kijkt snap ik het wel, maar zet er dan bij: futurum = ottt, futurum = ovtt (of wat ook het precies is, heb even geen idee). En ik zou bij het begin beginnen, dus eerst indicativus, actief tegenwoordig ww, niet meteen gerundivum en participium. Voor de rest heel goed!!! Zegt Zegt Steekt duimen op Steekt duimen op Aanbidt Aanbidt

en ik ben lui

"ja je bent geweldig"
- Rana
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Webmaster Jaap
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2004 7:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

markiep schreef:
ziet er mooi uit. Misschien is het wel hadig als je een beginpagina maakt waarin het verschil tussen de vormen wordt uitgelegd. Ik kan bij voorbeeld niet het verschil ontdekken tussen een futurum en een futurum extactum. Als je naar de vertaling kijkt snap ik het wel, maar zet er dan bij: futurum = ottt, futurum = ovtt (of wat ook het precies is, heb even geen idee). En ik zou bij het begin beginnen, dus eerst indicativus, actief tegenwoordig ww, niet meteen gerundivum en participium. Voor de rest heel goed!!! Zegt Zegt Steekt duimen op Steekt duimen op Aanbidt Aanbidt

Punt 1) geef PRECIES door welke zin ik moet veranderen/toevoegen en ik zal het doen.
punt 2) het staat op alfabetische volgorde Knipoog, niet serieus!!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Nieuws Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: