Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks helft van de lessen: haalbaar??

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Algemeen Klassieke Talen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
liezz
Patroklos

BerichtGeplaatst: Za Jun 22, 2013 8:02 am    Onderwerp: Latijn en Grieks helft van de lessen: haalbaar?? Reageer met quote

Heey allemaal!
Ik zit nu in de derde en moest dit jaar mn profiel dus kiezen. Ik wist al vrij zeker dat ik ng/nt zou doen, maar dan moet je nog 1 vak vrij kiezen. Ik heb heeel lang getwijfeld (ik had namelijk de keus uit economie, aardrijkskunde, Frans, Duits, informatica en gelooflevenfilosofie en Grieks)
Toen ik uiteindelijk Grieks had ingevuld kreeg ik te horen dat Latijn en Grieks tegelijk ingeroosterd zijn Blozend Ik kreeg de keuze of ik dan Grieks zonder lessen wilde volgen of een ander vak, of een ander vak en Grieks dan als extra/8e vak. Ik heb dat laatste gekozen, en heb nu extra Frans. Ik baal er wel van want ik wil gewoon Grieks. Ik heb dus wel latijn en grieks en ik mag volgend jaar kiezen naar welke les ik ga. ik denk dat ik dan naar het vak ga dat ik het moeilijkste vind. Ik zou Frans wel kunnen laten vallen, maar ik vraag me af:
is het haalbaar Grieks en Latijn met eigenlijk dusmaar de helft van de lessen te volgen??
Ik heb zeker de motivatie, ik vind het nu de leukste vakken Vrolijk
Ik sta ook goed qua cijfers, voor Grieks een 9 ( al komt dat met name door de makkelijke woordjes so's) en Latijn een 8.

Verder vraag ik me af, worden de lessen Latijn en Grieks in de bovenbouw zelfstandiger?

Ik hoop dat jullie een antwoord kunnen geven op mijn vragen Vrolijk

Groetjess
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Algemeen Klassieke Talen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: