Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
overstappen naar GLTC?????

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Algemeen Klassieke Talen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tanngniostr
Patroklos

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2016 9:28 pm    Onderwerp: overstappen naar GLTC????? Reageer met quote

Beste mensen,

Ik heb voordat ik ging studeren natuurlijk getwijfeld over wat ik zou gaan studeren. Op dit moment zit ik in mijn eerste jaar van kunstmatige intelligentie in utrecht. Ik vind het op zich wel interessant maar ik vraag me nogal af of ik hier de rest van mijn leven mee bezig wil zijn (wel een lastige vraag aangezien je echt alle kanten op kan met deze studie). Ik vond latijn vroeger erg leuk en heb er ook aan gedacht dat te studeren, en nu ik al een tijd geen latijn heb mis ik het wel erg. Ik mis ook het leren over de antieke cultuur, ik heb daar nog steeds erg interesse in eigenlijk. Ik koos destijds toch voor mijn huidige studie omdat ik niet graag leraar wil worden en tsja, dat is toch wel het vooruitzicht met GLTC. Maar ik denk dat je wel je draai kan vinden in een vakgebied als dat echt is wat je leuk vindt dus misschien is dan leraar zijn toch niet echt een probleem. Ik denk dat ik de colleges een stuk interessanter zou vinden bij GLTC dan wat ik nu doe puur door mijn liefde voor de griekse/romeinse tijd en kunst en taal enzo. Aaah ik weet eigenlijk niet wat ik wil vragen uberhaupt maar ik mis het vertalen enzo gewoon zo erg. Is overstappen een goed idee? en is het dan oke om al in februari (dan kan je toch instromen?) te beginnen of kan ik beter wachten tot september volgend jaar? basically help wat moet ik doen XD

alvast bedankt en groetjes van Rosa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> Algemeen Klassieke Talen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: