Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Latijn en Grieks.com
Wat vind jij van je leerkracht Latijn/Grieks??
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> De lessen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Djavizz
Centurion

BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2007 7:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

... en terecht. Als je iets niet weet heb je het niet goed geleerd. Op een SO weet je alles opeens wel, maar bij een MO mag je wel wat vergeten zijn. Yeah.

Mijn docent Latijn is nu echt aardig Vrolijk hij leent me boekjes. En stuurt me e-mails met coole links.
Mijn docent Grieks is een slappe zak. Hij is best aardig, maar hij denkt altijd dat hij grappig is en denkt dat je de grammatica wel leert als je teksten vertaalt. NOT.
eVoLi
Odysseus

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 07, 2007 8:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn leraar Latijn geeft me ook boekjes over Latijn verder studeren die helemaal juist verwoorden wat ik erover denk: je leert vlotter lezen en leert ook enorm veel over de cultuur en de maatschappij, 'om de teksten zo goed mogelijk te begrijpen lees je ze voor het grootste deel in het Latijn' Steekt duimen op
Alleen jammer dat hij totaal geen gezag heeft, super snel af te leiden is, en ik de enige ben die naar de les gaat voor het Latijn en niet om gewoon een relax uurtje te kletsen Houdt mond dicht
hessel
Plebeër

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 6:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Onze leraar Latijn/Grieks is echt cool Cool (als je van Kesteren hebt tenminste). Midden in het uitleggen, dwaalt hij vaak af en dan op een gegeven moment 'komt hij weer bij' en gaan we toch maar weer verder Pestend . Er is ook nog een lerares (nieuw sinds dit jaar), maar die heb ik niet. Maar het schijnt dat van Kesteren ook leuker is.
Heb het ook nog getroffen, want hij is tevens mijn tutor.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sebastiaan_r
Patroklos

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind mijn leraar Latijn aardig, maar lang niet iedereen uit onze klas. Hij legt alles goed uit en doet zelf ook leuke dingen in de les, omdat hij filosofie geeft hadden we op vrijdag filosofie gehad, erg leuk. Op onze school heb je twee docenten Latijn/Grieks, waarvan ik hoop dat ik deze volgend jaar ook voor Grieks krijg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Cle0patra
Patroklos

BerichtGeplaatst: Vr Apr 20, 2007 3:36 pm    Onderwerp: Great! Reageer met quote

Hee,,
Mijn lerares Latijn is in een woord; GEWELDIG!!
Ze geeft ook geschiedenis..en in de 2e was ze mijn mentor. Ze komt uit Belgie en is echt heel grappig en aardig. Ze kan ook best streng zijn, dus in de tweede waren we echt allemaal hartstikke bang voor haar. Ze dreigt ook altijd met mensen uit het raam gooien..als je een d-t fout maakt bijvoorbeeld. Tijdens haar lessen liggen we allemaal wel een paar keer dubbel. Verder laat ze ook de rijtjes van de werkwoorden en de zelfstandige naamwoorden ook echt dreunen..en dat is zo handig. Ze geeft ook vaak so's en alhoewel we haar eerst haatten, na een week Latijn en drie onverwachte so's; nu zijn we haar allemaal dankbaar, omdat we alles nog zo goed kennen!
Mijn leraar Grieks is een stuk makkelijker, maar ook heel aardig en hij heeft ook echt humor! In de lessen Grieks doen we ook veel minder en praten en lachen we meer. Hij kent ook heel veel talen en ik krijg ook met nog een aantal anderen lessen Italiaans van hem, na school. Dat vind ik wel heel aardig; dat hij ons in zijn vrije tijd Italiaans wil leren, zonder ervoor betaald te worden!
Ik ben dus heel erg blij met mijn lerares Latijn en mijn leraar Grieks:P
EvaH
Patroklos

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 3:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

M'n docent Latjin vond ik eerlijk gezegd niet zo geslaagd, hij kon niet uitleggen en gaf veel te snel strafwerk Rolt met ogen
M'n docente latijn/grieks vind ik wel heel erg aardig, ze was mijn mentrix in de 2e en ik kan nog steeds bji haar terecht als ik ergens mee zit ofzo.
Ze kan heel goed de liefde voor haar vakken overbrengen op leerlingen, dat vind ik heel leuk Steekt duimen op
En dit jaar had ik een nieuwe docent latijn, een meneer van 67 die uit zijn pensioen gehaald was omdat de school geen latijn docent kon vinden.
Hij is niet streng, maar de hele klas is gewoon muisstil (en dat is heel zeldzaam in mijn klas) en luistert gewoon vol aandacht Erg vrolijk, lachend Cool
ik vond m wel cool
Nippie
Patroklos

BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oeps... lol... Erg vrolijk, lachend Erg vrolijk, lachend Steekt duimen op weg met dit domme bericht... m'n leraar is nogal oud Pestend das alles

TIDDO DIJK
dit is ff voor me klas Pestend
pieters!
Patroklos

BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 8:40 pm    Onderwerp: Re: Wat vind jij van je leerkracht Latijn/Grieks?? Reageer met quote

mijn grieks en latijn leraren zijn saai, gaar en kunnen niet uitleggen. Bij mij is de latijn docent eens huilend uit de klas weggelopen! Zegt LOL. Bij nog iemand misschien ook zo'n geval? Aanbidt
M...
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 9:07 pm    Onderwerp: Re: Wat vind jij van je leerkracht Latijn/Grieks?? Reageer met quote

pieters! schreef:
mijn grieks en latijn leraren zijn saai, gaar en kunnen niet uitleggen. Bij mij is de latijn docent eens huilend uit de klas weggelopen! Zegt LOL. Bij nog iemand misschien ook zo'n geval? Aanbidt

hé! Zo cool dat jij bent.

Held!.
*ikke*
Plebeër

BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 1:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben heel tevreden over mijn leerkracht Latijn. Ze geeft redelijk vaak huiswerk, maar vraagt dan wel meestal wanneer het ons het beste past zodat we niet op één dag heel veel huiswerk hebben. Ze is ook altijd bereid om iets uit te leggen. Sommige leerkrachten leggen iets 1 keer uit, als je het niet begrijpt leggen ze het nog een tweede keer uit, maar als ze het een derde keer moeten uitleggen is dat vaak te veel gevraagt. Dit is niet zo bij mijn leerkracht Latijn. Zij legt iets uit en blijft het herhalen tot iedereen het begrijpt. Mijn leerkracht latijn is ook altijd goed gezind. Als iemand in de klas een grap maakt lacht ze er meestal ook mee en vaak maakt ze zelf ook wel eens grapjes. Hierdoor is er altijd wel een leuke sfeer tijdens de lessen latijn.
Vorig jaar hadden we een andere leerkracht voor latijn en toen was het altijd : "ooh neen, we hebben weer latijn, over wat zal ze vandaag weer zagen?! Hopelijk is het lesuur snel voorbij"
Dit jaar is het : "ooh fijn , we hebben Latijn."

Hierdoor doet iedereen ook beter zijn best in de klas. Niets dan lof dus over mijn leerkracht Vrolijk Erg vrolijk, lachend

Bye !!

XXX
Naar boven
*ikke*
Plebeër

BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 1:44 pm    Onderwerp: Re: Wat vind jij van je leerkracht Latijn/Grieks?? Reageer met quote

[quote="pieters!"]mijn grieks en latijn leraren zijn saai, gaar en kunnen niet uitleggen. Bij mij is de latijn docent eens huilend uit de klas weggelopen! Zegt LOL. Bij nog iemand misschien ook zo'n geval? Aanbidt[/quote]

Bij ons is dit ook wel eens gebeurt bij Frans. Onze leerkracht Frans was afwezig en we kregen een vervangster. Normaal zou die vervangster 3 weken blijven. Ze is na de eerste dag ook huilend de klas uitgelopen en we hebben voor de rest van die week geen Frans meer gehad tot er een nieuwe vervangster was Erg vrolijk, lachend
Naar boven
eVoLi
Odysseus

BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 6:08 pm    Onderwerp: Re: Wat vind jij van je leerkracht Latijn/Grieks?? Reageer met quote

*ikke* schreef:
pieters! schreef:

Bij ons is dit ook wel eens gebeurt bij Frans. Onze leerkracht Frans was afwezig en we kregen een vervangster. Normaal zou die vervangster 3 weken blijven. Ze is na de eerste dag ook huilend de klas uitgelopen en we hebben voor de rest van die week geen Frans meer gehad tot er een nieuwe vervangster was Erg vrolijk, lachend

Zoals M al zei, stoere kinderen hoor Rolt met ogen

Mijn proffen dit jaar zijn super, behalve die voor grammatica, die dreunt gewoon alle uitzondering af en beantwoordt bijna geen vragen. Latijnse literatuur is zalig, als hij een beetje in de war is begint hij ineens in het Latijn, vorige les heeft hij een stukje Plautus voorgelezen, zo grappig, met stemmetjes en alles! Je voelt gewoon zijn liefde voor het vak. Bij Taal en Tekst hebben we een enorm sarcastische prof, maar uiteindelijk helpt hij je wel en ik heb toch het gevoel dat hij ons heel wat bijbrengt. Geen klagen dus Steekt duimen op En geen haar op m'n hoofd dat eraan denkt om te zorgen dat ze eens huilend het lokaal uit lopen Zegt
M...
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 6:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had al even schrik dat de ironie verloren zou zijn gegaan...

Vrolijk
eVoLi
Odysseus

BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

M... schreef:

Vrolijk

Ja, en dat het hele forum zou denken dat jij ook graag leraren huilend het lokaal uit jaagt Pestend
M...
Forum-Caesar

BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

eVoLi schreef:
M... schreef:

Vrolijk

Ja, en dat het hele forum zou denken dat jij ook graag leraren huilend het lokaal uit jaagt Pestend

ik ben best een beetje een gekke jongen...
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Latijn en Grieks.com Forum Index -> De lessen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14

Ga naar: